ورلڈ ہیڈر ایڈ

کیا جینیفر لارنس نے اپنے آرٹ ڈیلر منگیتر کوک مارونی سے چپکے سے شادی کرلی؟

جینیفر لارنس نے مبینہ طور پر حال ہی میں اپنی منگیتر کوک مارونی کے ساتھ شادی کے بندھن میں بندھ گئے تھے اور انھیں ان کے دوستوں اور ایک فوٹو گرافر کے ساتھ ایک شادی بیورو میں دیکھا گیا تھا۔

ہالی ووڈ اداکار جینیفر لارنس اور منگیتر کوک مارونی کو نیو یارک سٹی میرج بیورو میں دیکھا گیا ، اور مداحوں کو فوری طور پر اس بات پر بحث کرنے کے لئے سوشل میڈیا پر لے گئے کہ آیا اس جوڑے نے شادی کے بندھن میں بندھ دیا ہے یا نہیں۔ ہالی ووڈ لائف ڈاٹ کام کی ایک رپورٹ کے مطابق ، لارنس اور اس کے آرٹ ڈیلر بائو عدالت خانے میں گئے جس کے بعد ایک فوٹو گرافر اور ایک دوست کے علاوہ کچھ گارڈز بھی تھے۔

اس رپورٹ میں پیج سکس کے حوالے سے بتایا گیا ہے کہ کیمرہ مین مارک سیلجیگر تھا ، جو ماضی میں لارنس کے ساتھ کام کرچکا ہے۔ شادی کی قیاس آرائیوں پر ایندھن ڈالنے والی ایک نیو یارک پوسٹ تصویر تھی جس میں اس بات کا اشارہ کیا گیا تھا کہ مارونی اپنے بائیں ہاتھ کی انگلی کی انگلی کو ڈھانپتے ہوئے نظر آتے ہیں ، اور یہ حقیقت بھی ہے کہ لارنس اور مارونی ہاتھ میں چلتے ہوئے کچھ سرکاری کاغذ لے کر جاتے ہیں۔

نیو یارک paps سے پرے ، شائقین نے بھی دیکھا۔ جب آپ جاتے ہیں تو شادی کا لائسنس مل جاتا ہے ، اور جینیفر لارنس آپ کی آنکھوں کے سامنے گرہ باندھنے کے لئے چلتے ہیں۔ ہاں ، بچوں ، سٹی ہال کول ہے ، "ایک ملاح نے ٹویٹ کیا اور پھر اس پوسٹ کو حذف کردیا ، ​​صفحہ سکس کے مطابق۔

لارنس اور مارونی نے فروری میں منگنی کرلی اور ایچ ٹاؤن کے چکر لگانے والا بزنس کیا وہ اگلے مہینے ایک بڑی پارٹی پھینکنے کا ارادہ کررہے ہیں۔ شادی کا جشن یہ کسی کا اندازہ ہے۔

“جینیفر کووک کے ساتھ پاگل پن میں مبتلا ہے اور منگنی میں بہت خوش ہے۔ جین اور کوک کی ایک ساتھ حیرت انگیز کیمسٹری ہے ، اور وہ اس کے بغیر زندگی کا تصور بھی نہیں کرسکتی ہے۔ وہ واقعی خوش قسمت محسوس کرتی ہے کہ وہ اس کے خوابوں میں مبتلا شخص سے شادی کرے گی ، “اداکار کے قریبی ذرائع نے منگنی کے بعد ہالی ووڈ لائف ڈاٹ کام کو مطلع کیا تھا۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.