کس قدر اذیت میں آٹھ سال گزارے ، صبا قمر کے چونکا دینے والے انکشافات

کس قدر اذیت میں آٹھ سال گزارے ، صبا قمر کے چونکا دینے والے انکشافات

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق حال ہی میں یوٹیوب چینل کا آغاز کرنے والی اداکار صبا قمر نے پہلی ویڈیو کے بعد انفرادیت کو برقرار رکھتے ہوئے نئی ویڈیو جاری کی ہے .

صبا قمر نے اپنے یوٹیوب چینل پر دوسری ویڈیو جاری کرتے ہوئے لکھا کہ شو میں مجھے حقیقی طور پرجاننے کا موقع ضائع نہ کیجیے۔ اپنی نئی ویڈیو میں اداکارہ نے انٹرویو میں میزبان کی جانب سے پوچھے جانے والے سوالوں کے پرمزاح اور بھرپور اندز میں جوابات دیے۔ انکی ویڈیو کو دیکھ کر ایسا لگتا ہے کہ وہ شوبز سے تعلق رکھنے والے افراد کے تحفظات بھی بیان کرنا چاہتی تھیں۔

صبا قمر کے مداحوں کی تعداد لاکھوں میں ہے جو یقینا اس سوال کا جواب جاننا چاہتے ہوں گے کہ صبا قمر نے اب تک شادی کیوں نہیں کی.اداکارہ صبا قمر نے حال ہی میں اپنی یوٹیوب ویڈیو میں انکشاف کیا ہے کہ انہوں نے اپنی زندگی کےآٹھ سال ایک شخص کی وجہ سے برباد کر دیئے.ورسٹائل اداکارہ صباقمر نے اپنے یوٹیوب چینل پر شیئر کردہ 12 منٹ اور 13 سیکنڈ پر مبنی ویڈیو میں پُرمزاح انداز میں اپنی زندگی میں پیش آنے والے واقعات اور نجی زندگی کی تلخ حقیقتوں سے دلچسپ اندازمیں پردہ اٹھایا..

گزشتہ روز اداکارہ نے اپنے چینل پر شو کی دوسری قسط شیئر کی تھی جس میں انہوں نے ایک ایسا مزاحیہ شو پیش کیا جہاں نامور شخصیات سے عجیب و غریب سوالات پوچھے جاتے ہیں.اپنے شو کے دوران اداکارہ نے اس بات کا انکشاف کیا کہ اُن کا 8 سال کسی کے ساتھ تعلق رہا لیکن پھر اس تعلق کا بہت برا انجام ہوا.انہوں نے کہا کہ ’بہت چھوٹی عمر سے ہی لڑکیوں کو سکھایا جاتا ہے کہ چاہے وہ مر جائیں لیکن اپنی زندگی میں آنے والے پہلے مرد کو کبھی نہیں چھوڑیں، اسی ایک جملے نے میری زندگی کے 8 سال تباہ کردیے.

صبا قمر نے اپنے یو ٹیوب چینل پر پہلی قسط ریلیز کر دی

صبا قمر نے بتایا کہ اُس شخص نے ان کے ساتھ بہت برا سلوک رکھا اور پھر ایک دوسری عورت کے لیے انہیں چھوڑ دیا.اداکارہ نے اُس شخص کا نام لیے بغیر مزید بتایا کہ وہ مجھ سے جھوٹ بولتا تھا، برا سلوک کرتا تھا، میری تذلیل کرتا تھا اور پھر مجھ سے معافی مانگ لیتا تھا. میرے لیے یہ تعلق اہم تھا کیوں کہ میں شادی کے حوالے سے سوچتی تھی اسی لیے 8 سال اسے قائم رکھا یہ سوچ کر کہ وہ بہتر ہوجائے گا، لیکن وہ بہتر نہیں ہوا بلکہ اس نے میرے ذہن کو تباہ کردیا.

صبا قمر نے اپنے یو ٹیوب چینل پر پہلی قسط ریلیز کر دی

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.