fbpx

کسی پاکستانی اداکار سے متاثر نہیں ہوں کومل عزیز خان

پاکستان ڈرامہ انڈسٹری کی نامور اداکارہ کومل عزیز کا کہنا ہے کہ وہ کسی پاکستانی اداکار سے متاثر نہیں ہیں بلکہ انسانیت کی خدمت کرنے والی شخصیات سے متاثر ہیں، جو دکھاوے کے بغیر فلاحی کام کرتے ہیں۔

باغی ٹیوی : اداکارہ نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹاگرام پر لائیو سیشن کے دوران مداحوں کے سوالوں کے جواب دیتے ہوئے بتایا کہ انہوں نے زندگی میں بہت ساری مشکلات کا سامنا کیا، کیوں کہ وہ والد کے جلد فوت ہوجانے اور بغیر بھائی کے پدرشانہ نظام میں پلی بڑھیں ہیں-

اداکارہ نے ایک مداح کی جانب سے اپنی مضبوطی سے متعلق پوچھے جانے پر کہا کہ بہت ساری مشکلات جھیلنے اور غربت کی وجہ سے اچھی تعلیم نہ حاصل کرپانے کے باوجود کامیابی حاصل کرنے کی وجہ سے وہ مضبوط بنیں۔

ایک سوال کے جواب میں کومل عزیز خان نے کہا کہ وہ کسی بھی پاکستانی اداکار سے متاثر نہیں ہیں، کیوں کہ زیادہ تر اداکار پیسے بنانے اور کمانے کی ترغیب دیتے ہیں۔

اداکارہ نے کہا کہ وہ عبدالستار ایدھی اور ادیب رضوی جیسی انسانیت کی خدمت کرنے والی شخصیات سے متاثر ہیں، جو دکھاوے کے بغیر فلاحی کام کرتے ہیں۔

ایک سوال کے جواب میں اداکارہ نے بتایا کہ شوبز میں آنے کے لیے ان کے پاس کوئی سفارش نہیں تھی، وہ اپنی محنت کے بل بوتے پر کیریئر شروع کرنے میں کامیاب ہوئیں۔

کومل عزیز خان نے اپنے قد کے سوال پر انکشاف کیا کہ وہ 5 فٹ 5 انچ لمبی ہیں اور گوگل پر ان کے قد سے متعلق غلط معلومات دستیاب ہے۔

ایک مداح نے سوال کیا وہ کشمیر کب آئیں گی جس پر اداکارہ نے کہا وہ بھی آنا چاہتی ہیں آپ مجھے انوائیٹ کریں-

واضح رہے کہ کومل عزیز خان ’عشق بے نام، بساط دل، بھروسہ پیار تیرا، راز الفت اور سہیلیاں جیسے ڈراموں میں کام کر چکی ہیں-