خیبر پختونخواہ کی جیلوں میں ایڈز کے کتنے مریض، رپورٹ آ گئی

صوبہ خیبر پختونخواہ کی جیلوں میں قیدی ایڈز سمیت دیگر بیماریوں میں مبتلا ہو چکے ہیں

کراچی کی جیل میں ایڈز کا قیدی دم توڑ گیا

لاڑکانہ میں ایڈز، عالمی تحقیقاتی ٹیم پاکستان پہنچ گئی

لاڑکانہ میں پندرہ بچوں کو ایڈز کیسے ہوا؟ پولیس نے بتا دیا

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق محکمہ صحت پشاور نے خیبر پختونخواہ کی جیلوں کے حوالہ سے ایک رپورٹ جاری کی ہے جس کے مطابق خیبرپختونخوا کی جیلوں میں قیدی مختلف بیماریوں میں مبتلا ہو چکے ہیں، خیبر پختونخواہ کی مختلف جیلوں میں 12 قیدی ایڈز کے مریض ہیں جن میں سے سنٹرل جیل پشاور میں تین، مردان میں دو اور ڈیرہ اسماعیل خان، بنوں، تیمر گرہ میں ایک ایک قیدی ایڈز میں مبتلا ہے.

لاہور میں ایڈز کے کتنے رجسٹرڈ مریض، خوفناک اعدادوشمار سامنے آ گئے

بلاول کے حلقہ میں ایڈزکیوں؟ عالمی ماہرین کی ٹیم نے خطرناک انکشاف کردئیے

خیبر پختونخواہ کی جیلوں میں 71 قیدی ہیپا ٹائٹس سی اور 25 قیدی ہیپا ٹائٹس بی کے مرض میں مبتلا ہیں. سینٹرل جیل پشاور میں 29 قیدی،مردان جیل میں 12،بنوں،ہری پور،صوابی میں 6،6 قیدی ہیپاٹائٹس سی کاشکار ہیں، کوہاٹ جیل میں 5،تیمرہ گرہ ،ڈگربونیر جیل میں ایک ایک قیدی ہیپاٹائٹس سی کا شکار ہے .

لاہور کے بعد ملتان میں بھی ایڈز کے مریض سامنے آ گئے

آئی جی جیل خانہ جات کا کہنا ہے کہ صوبے کی تمام جیلوں میں نئے آنے والے قیدیوں کا پہلے ان تین بیماریوں کا ٹیسٹ کیا جائے گا . خیبر پختونخواہ کی جیلوں میں 10 ہزار کے قریب قیدی موجود ہیں،ایڈز ، ایچ آئی و اور ہپاٹائٹس کے قیدیوں کے علاج معالجہ کا سلسلہ بھی شرو ع کیا گیا ہے .

سندھ حکومت نے ایڈز پھیلایا میں ریل پھیلاوں گا، شیخ رشید احمد

شیخ رشید کی جانب سے سندھ کو ایڈزستان کہنے پر بلاول نے کیا کام کیا؟

بلاول کے شہر لاڑکانہ میں مزید 617 افراد میں ایڈز کی تشخیص

ایڈز سے متاثرہ افراد کو تنہا نہیں چھوڑیں گے، بلاول

واضح رہے کہ دو ماہ قبل خیبرپختونخوا كی جیلوں میں ایچ آئی وی ایڈز و ہیپٹائٹس سمیت دیگر خطرناک امراض میں مبتلا قیدیوں كی تعداد میں مسلسل اضافے كے باعث گنجان آباد جیلوں میں مہلک بیماریوں كے پھیلاؤ اورہائی رسک رویوں سے متعلق سروے كروانے كا فیصلہ کیا گیا تھا، اس سروے کے بعد یہ رپورٹ سامنے آئی ہے.

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.