fbpx

چینی نژاد کینیڈین پاپ اسٹار اور ہالی ووڈ اداکار کرس وو جنسی زیادتی کے الزام میں گرفتار

بیجنگ: چینی نژاد کینیڈین پاپ اسٹار اور ہالی ووڈ اداکار کرس وو کو جنسی زیادتی کے الزام میں چینی پولیس نے گرفتار کرلیا۔

باغی ٹی وی : غیر ملکی میڈیا رپورٹس کے مطابق پاپ گروپ ای ایکس او کے سابق رکن کرس وو کو لڑکی سے مبینہ جنسی زیادتی کے الزام میں بیجنگ پولیس نے گرفتار کرکے تفتیش شروع کردی ہے۔

چوؤیان پولیس کی جانب سے جاری بیان کے مطابق چینی نژاد پاپ اسٹار کے خلاف جنسی ہراسانی کے الزامات سامنے آنے کے بعد انہیں حراست میں لے لیا گیا ہے۔

شرمیلا فاروقی کا عائزہ خان کے ڈرامے میں جنسی ہراسانی کو لاپرواہی سے دکھانے پر…

سی این این کے مطابق کرس وو پر الزام ہے وہ نوجوان لڑکیوں کو جنسی تعلقات استوار کرنے پر مجبورکرتا تھا اور ایک لڑکی کے ساتھ مبینہ طور پر جنسی زیادتی کی تھی۔

اس سے قبل ایک نوجوان چینی لڑکی نے الزام لگایا تھا کہ بیجنگ کی کمیونیکشن یونیورسٹی میں کرس وو نے اسے جنسی زیادتی کا نشانہ بنایا تھا چینی لڑکی نے الزام لگایا تھا کرس وو نے انہیں نشہ آور مشروب پلانے کے بعد اس جنسی زیادتی کی تھی جب وہ محض 17 برس کی تھی۔

بھارتی اداکارہ لڑکیوں سےغیر اخلاقی ویڈیوز بنوانے کے الزام میں ساتھی سمیت گرفتار

تاہم کرس وؤ نے ان الزامات کی تردید کی تھی اورکرس وؤ کی کمپنی نے اعلان کیا تھا کہ وہ الزام عائد کرنے والی لڑکی کے خلاف قانونی چارہ جوئی کرنے جارہی ہے۔

کرس وؤ کو تحویل میں لینے کے بعد چینی سوشل میڈیا ویبو پر ان کا سوشل میڈیا پیج بند کردیا گیا ہے ویبو ویب سائٹ پر کرس وؤ کے پانچ کروڑ سے زائد فالورز ہیں ریپ الزامات کے بعد درجنوں برانڈز نے کرس وؤ سے کیے گئے معاہدے ختم کردیے ہیں۔

مردوں کو چاہیے کہ نگاہیں نیچی رکھیں اور عورتیں… وینا ملک بھی وزیراعظم کے…

واضح رہے کہ کرس وؤ نے متعدد فلموں میں بھی اداکاری کی ہے اور بربیری جیسے برانڈز کے لیے ماڈلنگ بھی کی ملک کے ٹاپ برانڈ سفیروں میں سے ایک بن گیا کرس وؤ نے 2017 میں سائنس فکشن فلم ایکس ایکس ایکس، ریٹرن آف زینڈر کیج سے ہولی وڈ ڈیبیو کیا تھا اور وہ ماضی میں "کے پاپ گروپ ای ایکس او” کے رکن بھی تھے۔

کوئی گالیاں دے کر مجھے جمہوری حق استعمال کرنے سے نہیں روک سکتا مہوش حیات