fbpx

کمال آر خان نے سلمان خان سے معافی مانگ لی

ممبئی: بھارت کے معروف فلمی ناقد کمال آر خان المعروف کے آر کے نے سلمان خان سے معافی مانگ لی۔

باغی ٹی وی : کمال آر خان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر بالی ووڈ سپر اسٹار سلمان خان پر الزام لگایا تھا کہ اس کی گرفتاری کے پیچھے اداکار کا ہاتھ تھا۔

اکشے کمار کو کس چیز کا ہے بے حد افسوس ؟


تاہم اب کے آر کے نے ٹوئٹر پر ہی سُپر اسٹار سلمان خان سے معاف مانگ لی ہے اور کہا کہ میں تمام میڈیا کو بتانا چاہتا ہوں کہ میری گرفتاری کے پیچھے سلمان خان کا ہاتھ نہیں تھا جیسا کہ میں نے سوچا تھا۔ پیچے سے کوئی اور کھیل کر گیا-

کے آر کے نے سلمان خان کو ٹیگ کرتے ہوئے لکھا کہ بھائی جان مجھے آپ کی غلط فہمی کے لیے بہت افسوس ہے۔ اور اگر میں نے آپ کو کسی بھی طرح سے تکلیف پہنچائی ہے تو میں معذرت خواہ ہوں۔ میں رضاکارانہ طور پر آپ کی فلموں کا جائزہ نہ لینے کا فیصلہ کرتا ہوں۔


کے آر کے نے لکھا کہ بہت سے لوگ اب بھی سمجھتے ہیں کہ میری گرفتاری کے پیچھے کرن جوہر کا ہاتھ تھا۔ اور میں پھر کہتا ہوں کہ ان اطلاعات میں کوئی صداقت نہیں کہ اس کی گرفتاری میں فلمساز کرن جوہر کا کوئی کردار ہے۔

2021 میں سلمان خان نے کے آر کے خلاف ہتک عزت کا ایک کیس دائر کیا تھا کیوں کے کمال خان نے اداکار کے خلاف سوشل میڈیا پر کرپشن کے الزامات لگائے تھے۔

بھارتی اداکار سوشانت سنگھ راجپوت کی موت پر بھی کے آر کے نے متنازعہ ٹویٹس کی تھیں اور فلم انڈسٹری کے کچھ افراد کو اداکار کی موت کا ذمہ دار ٹھہرایا تھا کمال آر خان کو ممبئی پولیس نے اکتوبر میں گرفتار کیا تھا۔

کرن جوہر نے دا لیجنڈ آف مولا جٹ دیکھی، سینما میں بیٹھے کی تصاویر وائرل