fbpx

قندوز: انسٹی ٹیوٹ آف ایڈمنسٹریشن اینڈ اکاؤنٹنگ کے طلباء کی گریجویشن تقریب

قندوز: انسٹی ٹیوٹ آف ایڈمنسٹریشن اینڈ اکاؤنٹنگ کے 45 طلباء کی گریجویشن تقریب،اطلاعات کے مطابق قندوز انسٹی ٹیوٹ آف ایڈمنسٹریشن اینڈ اکاؤنٹنگ کے 45 طلباء کی گریجویشن تقریب صوبے کے مقامی حکام کی موجودگی میں منعقد ہوئی۔

اس تقریب کےآغاز میں صوبہ قندوز کےٹیکنیکل اینڈ ووکیشنل ایجوکیشن کےڈائریکٹر ڈاکٹر فرید احمد لکن خیل نےخطاب کیا اورطلباء کو ان کی گریجویشن پرمبارکباد دی۔تقریب سے قندوز گورنر آفس کے ڈائریکٹر مولوی عبدالغفور شہیدزئی نے بھی خطاب کیا اور نئے فارغ التحصیل نوجوانوں کی حوصلہ افزائی کی کہ وہ لوگوں کی خدمت کریں اور اپنی تعلیم جاری رکھیں۔

 

 

یاد رہے کہ چند دن پہلےہرات یونیورسٹی کے   نتائج کا اعلان ہوا تھا جس ہرات صوبے کے ایک شہری سلیمان نے، جس نے سلطان غیاث الدین غوری ہائی اسکول سے گریجویشن کیا، نے امتحان میں 355.4204 نمبر حاصل کیے، پہلی پوزیشن حاصل کی، اور ادارے کے مطابق، اسے ہرات یونیورسٹی کی میڈیکل فیکلٹی میں داخلہ دیا گیا۔

کابل کا رہائشی محمد شبیر 355.328 نمبر لے کر دوسرے نمبر پر آیا اور ہرات کا رہائشی ہدایت اللہ 354 نمبر لے کر تیسرے نمبر پر آیا۔

امتحان کے نتائج کے اعلان کی تقریب میں نیشنل ایگزامینیشن اتھارٹی کے قائم مقام سربراہ عبدالقادر خاموش نے کہا کہ جن طلباء نے اعلیٰ نمبر حاصل کیے لیکن وہ اپنے منتخب کردہ شعبوں میں ناکام رہے انہیں دیگر فیکلٹیز سے متعارف کرایا جائے گا جن میں ان کے لیے جگہ موجود تھی۔

2035ءتک چین کے جوہری ہتھیارتین گُنا بڑھ کرقریباً 1500 ہوجائیں گے. رپورٹ
عام انتخابات کے بعد وفاق سمیت چاروں صوبوں میں عوامی راج ہوگا،بلاول
پولیس کی بروقت کاروائی، ڈکیتی کی کوشش بنائی ناکام،ملزمان گرفتار
موٹروے بھونگ انٹرچینج کی تعمیرسے متعلق کیس کی سماعت ملتوی