اسلام آباد؛ پالتو کتے کی ہلاکت اور خاتون کو ہراساں کرنے کا معاملہ، ڈاکٹر کی ضمانت منظور

0
116

اسلام آباد کی ڈسٹرکٹ سیشن عدالت نے جانوروں کے اسپتال میں پالتو کتے کی ہلاکت کے معاملے پر ڈاکٹر کی ضمانت منظور کرلی ہے.

ڈسٹرکٹ سیشن عدالت میں پالتو کتے کی ہلاکت کے کیس کی سماعت ہوئی اور ملزم ڈاکٹر کو جوڈیشل مجسٹریٹ شعیب اختر کی عدالت میں پیش کیا گیا۔ پولیس نے دیگر ملزمان کی گرفتاری کیلئے جسمانی ریمانڈ کی بجائے جوڈیشل ریمانڈ کی استدعا کی۔ جبکہ ملزم کے وکیل نےجوڈیشل ریمانڈ منظور ہونے پر درخواست ضمانت دائر کر دی اور استدعا کی کہ مقدمے میں لگی دفعات قابل ضمانت ہیں، ضمانت منظور کی جائے۔

اس موقع پر عدالت نے ملزم ڈاکٹر کو 50 ہزار روپے کے مچلکوں پر رہا کرنے کا حکم جاری کر دیا ہے.

خیال رہے کہ: اسلام آباد میں کتے کی ہلاکت کے معاملہ پر رپورٹ طلب کرنے پر خاتون مالکن کو متزکرہ ڈاکٹر نے عملہ سمیت مل کر زدوکوب کیا تھا. تھانہ کوہسار اسلام آباد میں درج ایف آئی آر میں کتے کی مالکن شمائلہ گل نے دعوی کیاکہ: مورخہ 2022-09-03 کو اپنا پالتو کتا جو کہ بیمار تھا ڈاکٹر رانا کلینک E-7 شاہین مارکیٹ لے گئی تھی جبکہ ڈاکٹر نے روزانہ کی بنیاد پر علاج کروانے کو کہا.

خاتون نے ایف آئی آر میں مزید کہا کہ: میں اپنے پالتو کتے کو رزانہ گھر سے کلینک لاتی اور پھر واپس گھر لے جاتی تھی جبکہ مورخہ 2022 -09-08 کو میرے کتے کی حالت زیادہ خراب ہونے پر میں دوبارہ ڈاکٹر کے پاس کلینک پر لے کر آئی تو ڈاکٹر رانا نے کہا کہ آپ آج اسے یہاں چھوڑ جائیں لہذا میں اپنا ڈاگ وہی چھوڑ کر واپس آ گئی جبک دوبارہ مورخہ 2022-09-09 کو مجھے ڈاکٹر رانا کلینک سے کال آئی کہ آپ کے کتے کی وفات ہو گئی ہے۔

خاتون کے مطابق: جس پر میں کلینک گئی اور ڈاکٹر دیوان اور ڈاکٹر بلال رانا نامی معالج سے پوچھا کہ میرے کتے کی موت کیسے واقع ہوئی لہذا اس کی مجھے رپورٹ فراہم کی جائے جس پر وہ لوگ شور شرابا کرنے لگے اور مجھے کلینک سے باہر نکلنے کو کہا تاہم میں باہر آئی تو ڈاکٹر رانا اور اس کے ساتھ کچھ 10/12 لوگ جو اسکے ملازم یا عملہ سے تھے نے روڈ پر مجھے گالیاں دیں، ہراساں و زدوکوب کیا علاوہ ازیں زبردستی میری گاڑی کے آگے کھڑے ہو کر مجھے زبردستی روکے رکھا.

خاتون شمائلہ گل نے الزام عائد کیا کہ: مجھے جان سے مارنے کی دھمکیاں بھی دیں گئی اور میری گاڑی کو لاتیں تک ماریں گئی اور اس کے علاوہ مجھے مارنے کی کوشش کی گئی جبکہ بعد میں مارکیٹ کے کچھ لوگ آ گئے اور پھر یہ لوگ اپنے کلینک چلے گئے.

شمائلہ نے باغی ٹی وی سے بات کرتے ہوئے دعوی کیا تھا کہ: اس سارے معاملے کی میرے پاس ویڈیو موجود ہے اور چونکہ مجھے زدوکوب اور ہراساں کیا گیا لہذا ان سب کے خلاف قانونی کارروائی کر کے مجھے انصاف فراہم کیا جائے.

حریم شاہ کی الطاف حسین سے ملاقات کی ویڈیو وائرل

میں آپکی بیویوں کے کرتوت بتاؤں گی، حریم شاہ کی دو سیاستدانوں کو وارننگ

حریم شاہ کے ہاتھ میں شراب کی بوتلیں اور….ویڈیو وائرل

بنی گالہ کے کتوں سے کھیلنے والی "فرح”رات کے اندھیرے میں برقع پہن کر ہوئی فرار

بانی ایم کیو ایم شدید مشکلات کا شکار،لندن سیکرٹریٹ برائے فروخت کا بورڈ لگ گیا

Leave a reply