fbpx

لاہور ، اسلام آباد موٹروےبند ، سینکڑوں گاڑیاں مسافروں سمیت پھنس گئیں ، مسافر شدید پریشان

ملک بھر میں جاری تحریک لبیک کے مولانا سعد رضوی کی گرفتاری کے خلاف اجتجاج کے باعث کئی شہروں کو جان کر دیا گیا ، اس سلسلے میں لاہور ، اسلام آباد موٹروے بھی اجتجاج کے پیش نظر بند ہے لاہور سے اسلام آباد جانے والی ٹریفک نہ ہونے کے برابر ہے جبکہ لاہور آنے والی سینکڑوں مسافر گاڑیوں گاڑیوں کو کمپنیوں نے موٹروے پر ہی رکنے کی ہدایت کر دی ہے جس سے مسافر شدید پریشانی کا شکار ہیں ، پچھلے تین گھنٹے سے گاڑیاں موٹروے پر ہی رکی ہیں اور ٹریفک کی روانی کا انتظار کر رہی ہیں

لاہور سمیت پاکستان کے کئی شہری بند کردیے گئے ، احتجاج ، دھرنے ، مظاہرین اور پولیس کے درمیان جھڑپیں

باغی ٹی وی : مذہبی تنظیم تحریک لبیک کی جانب سے ملک کے مختلف شہروں میں احتجاج اوردھرنے جاری ہیں۔ جس وجہ سے لاہور سمیت پورے ملک میں سٹرکیں بلاک ہیں . اور جگہ جگہ احتجاج اور دھرنے جاری ہیں .

لاہور میں ملتان روڈ پر چوہنگ سمیت دیگر مقامات پر احتجاج کے باعث ٹریفک بلاک ہوگیا جبکہ چوک یتیم خانہ میں مظاہرین کو منتشرکرنے کیلئے پولیس نے شیلنگ کی. لاہور یہ علاقے -فلیٹی چوک فیصل چوک .رہائی کورٹ چوک ریگل چوک -ایواری چوک گورنر ہاؤس چوک (کھلا)

کورپوریشن چوک آؤٹ فال روڈ.یتیم خانہ چوک.خیابان چوک. محافظ ٹاؤن ٹھوکر چوک ای ایم ای روڈ قائد اعظم انٹرچینج ۔ داروگالا چوک،چونگی امرسدھو دونوں ، چاروں اطراف سے 10 شاہدرہ چوک ، شادباغ ، جورے پل ضرار شہید روڈ ، برکی روڈ ، ھٹہ چوک بیدیاں روڈ

والٹن روڈ، کینال روڈ ، کپ اسٹور مسریشاہ ، ہربنس پورہ انٹرچینج پرچی سڑکیں ، شالیمار چوک غاس منڈی، رنگ روڈ پر قائد اعظم انٹرچینج نیازی شہید انٹرچینج، باگڑیاں چوک، سندر روڈ ،آئی آئی چندریگر روڈ، ایم اے جناح روڈ سمیت ملحقہ سڑکوں پر شدید ٹریفک جام ہے اور ٹاور سےگورنر ہاؤس تک گاڑیوں کی طویل قطار لگ گئی ہے۔ اسٹار گیٹ کے مقام پر بھی ٹریفک کی روانی متاثر ہے جبکہ احتجاج اور مختلف شاہراہوں پر ٹریفک جام کے باعث دفاتر سے گھروں کو جانے والے افراد کو مشکلات کا سامنا ہے۔

وفاقی دارالحکومت اسلام آباد میں بھارہ کہو میں احتجاج جاری ہے جس کے باعث اٹھال چوک بند کردیا گیا ہے جبکہ اٹھال چوک بند ہونے سے شہریوں کو مشکلات کا سامنا ہے۔

اسلام آباد اور راولپنڈی کےداخلی راستے بھی بلاک ہوگئے ہیں جس سے لوگوں کو مشکلات پیش آرہی ہیں جبکہ آزاد کشمیر اور مری جانےوالے راستوں پر بھی ٹریفک جام ہوگیا۔

۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.