میڈیا میں معاشی بحران،لاہور پریس کلب کا بڑا فیصلہ، رزق فاونڈیشن کے مابین ایم او یو پر دستخط

لاہور پریس کلب میں بیروزگاری اور غربت کے خاتمے سمیت طبی سہولیات کی فراہمی کے لیے سپر ٹاسکر، رزق فاونڈیشن، پلز ٹیک اور لاہور پریس کلب کے مابین مشترکہ جدوجہد کے لیے ایم او یو پر دستخط کرنے کی تقریب منعقد ہوئی۔

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق تقریب میں لاہور پریس کلب کے صدر ارشد انصاری، سینئرنائب صدر ذوالفقارعلی مہتو، ممبر گورننگ باڈی عمران شیخ، محمداحمد رضا، رانا طاہر، نوازگل ،سپرٹاسکرکے سی ای اوعبدالواسع، رزق فاﺅنڈیشن این جی او کے سی اواو حذیفہ احمد، پلزٹک کے سی ای او ڈاکٹرعلی کامران ، گلریز خان سمیت ممبران کی بڑی تعداد موجود تھی۔

صحافی کو قتل کر کے لاش کنویں میں پھینک دی گئی،لاہور پریس کلب کی مذمت

اس موقع پر سپر ٹاسکر، رزق فاو نڈیشن، پلز ٹیک کے سی ای اوز نے غربت کے خاتمے اور عوام کو بنیادی ضروریات کی فراہمی کے لئے اپنے منصوبہ جات اور کارکردگی کے حوالے سے آگاہ کیا۔ لاہور پریس کلب کے صدر ارشد انصاری نے ان کے کام اور خدمت کو سراہتے ہوئے ملک میں خصوصا میڈیاانڈسٹری میں معاشی بحران اور اس کی وجوہات پر بھرپور روشنی ڈالتے ہوئے کہاکہ خدمت خلق کے جذبے سے سرشار این جی اوز کی کارکردگی شاندارہے اور صحافی بھی ان این جی اوزکے پروگرام کے تحت بیروزگاری اور معاشی بدحالی میںبہتر اندازمیں فائدہ اٹھاسکتے ہیں ۔عوام میں غربت کے خاتمے کے لیے تین اہم اداروں سپرٹاسکر، رزق فاﺅنڈیشن اور پلز ٹیک نے ایک پلیٹ فارم پر یکجا ہونے کا فیصلہ کیا ہے ۔

لاہور،امن و امان کی مخدوش صورتحال، صحافی کے گھر چوری کی واردات،لاہور پریس کلب کی مذمت

اس میں پہلا ادارہ سپرٹاسکر ہے جو ہنرمند افراد کو فری لانس آن لائن کام کی سہولت فراہم کرتاہے ۔ دوسرا ادارہ رزق فاو نڈیشن ہے ۔ جو ضرورت مند افراد کو چھ ماہ تک خوراک فراہم کرتا ہے ۔ تیسرا ادارہ پلز ٹیک ہے جو مستحق افراد کو صحت کی مفت سہولیات فراہم کرتا ہے ۔ لوگوں کو مختلف شعبوں میں آسانی دینے والے یہ تین ادارے اب ایک پلیٹ فارم پر مل کرکام کا آغاز کررہے ہیں ۔ رزق فاو نڈیشن ایسے افراد کی نشاندہی کرے گا جنہیں چھ ماہ تک مالی معاونت کی جائے گی ۔ پلز ٹیک انہیں صحت کی سہولیات کی فراہمی یقینی بنائے گا اور سپر ٹاسکر انہیں ملازمت کے مواقع فراہم کرنے میں مدد دے گا۔معاشی سہولیات کی فراہمی کے لئے تقریب کے انعقاد پر لاہور پریس کلب کے صدر ارشد انصاری نے ممبر گورننگ باڈی احمد رضاکی کاوش کو سراہا۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.