آسٹریلوی لیگ اسپنرمیک گل کے اغوا کی خبروں نے آسٹریلوی اداروں کی سیکورٹی پرسوالات اٹھا دئیے

0
92

سڈنی :آسٹریلوی لیگ اسپنرمیک گل کے اغوا کی خبروں نے آسٹریلوی اداروں کی سیکورٹی پرسوالات اٹھا دئیے،اطلاعات کے مطابق آسٹریلیا کے ریٹائرڈ لیگ اسپنر سٹورٹ میک گل کو گزشتہ اپریل میں بندوق کی نوک پر مبینہ طور پر اغوا کیا گیا تھا، ان کے اغوا کی خبروں کے اب منظرعام پرآنے کے بعد بہت سے معاملات پر سوالات کا سلسلہ شروع ہوگیا ہے ،

میڈیا ذرائع کا کہنا ہے کہ مبینہ طور پر اغوا کی واردات منشیات کے ایک جعلی ڈیل سے ہوئی تھی

یہ حقیقت اس وقت کھلی جب سٹورٹ میک گل کے مبینہ اغوا کاروں کو جمعرات کو عدالت کا سامنا تھا، ریٹائرڈ ٹیسٹ کرکٹر سڈنی کے ہاربرسائیڈ ریسٹورنٹ میں اپنی نئی ملازمت میں ویٹرکے طور پرکام کرتے تھے

ٹانگ اسپننگ گریٹ کیمبلز کوو میں حال ہی میں کھولے گئے یونانی کھانے پینے کی جگہ پلوز میں ایک سومیلیئر کے طور پر کام کر رہا ہے، ہاربر برج اور اوپیرا ہاؤس کے شاندار نظاروں سے لطف اندوز ہو رہا ہے۔

میک گل کی پارٹنر ماریا او میگھر نے اپنے فیس بک پیج پر اس واقعہ کے بارے میں انکشاف کیا

اس معاملے کی تصدیق کےلیے جب ڈیلی میل آسٹریلیا نے جمعرات کی سہ پہر پلوس کا دورہ کیا تو میک گل لنچ ٹائم ڈنر کے پانی کے گلاسز اوپر کر رہے تھے اور میزیں صاف کرنے میں مدد کر رہے تھے۔

50 سالہ Stuart MacGill کے بارے میں‌ مشہور ہے کہ وہ بہت زیادہ شراب کے شوقین ہیں‌ اورجب میڈیا کی ٹیم اس ریسٹوران میں‌ پہنچی تو اس وقت میک گل اپنی گرل فرینڈ کو شراب پیش کررہے تھے

یہ بھی معلوم ہوا ہے کہ اس جمعرات کے دن ڈیلی میل آسٹریلیا کی تحقیقاتی ٹیم نے اس ریسٹوران کا دورہ کیا تو میک گل لنچ ٹائم ڈنر کے پانی کے گلاسوں کو اوپر کر رہے تھے اور میزیں صاف کرنے میں مدد کر رہے تھے۔

ڈیلی میل کا کہنا ہے کہ اس سلسلے میں جب ریستوران کے مینیجر سے اس اغوا کے متعلق معلومات لینے کی کوشش کی تو مینجر کا جواب تھا کہ میک گل اپنی نئی ملازمت کے بارے میں بات نہیں کرنا چاہتے۔مینیجر نے میک گل کی ملازمت پر تبصرہ کرنے سے بھی انکار کردیا۔

یہ بھی معلوم ہوا ہےکہ پچھلے سال سڈنی کے نچلے شمالی ساحل پر میک گل کے گھر کے باہر مبینہ اغوا کے الزام میں چھ افراد کو جمعرات کو سڈنی کی عدالتوں کا سامنا کرنا پڑا۔

ان مردوں میں سے ایک، مارینو سوتیروپولوس، محترمہ او میگھر کا بھائی ہے۔ وہ مرکزی مقامی عدالت میں ایلیاہ، فریڈرک اور رچرڈ شیاف اور سون من نگوین کے ساتھ پیش ہوئے۔

ویلیوگاوماتگی فیلو ڈاؤننگ سینٹر کی مقامی عدالت میں پیش ہوئے جہاں وہ اگلے ماہ مقدمے کی سماعت کے لیے تیار تھے

ریستوران کے مینیجر نے اس حوالے سے میڈیا ٹیم کو بتایا کہ میک گل ہمارے ساتھ ایسی کوئی بات بھی شیئر نہیں کررہے جس میں ان کے اغوا کے حوالےسے گفتگو ہو، مینجر کا کہنا تھا کہ معاملہ عدالت میں ہے وہاں سے ہی بہترین اور مکمل معلومات مل سکتی ہیں‌

Leave a reply