نوازشریف چورہے:کپتان کا زورہے:مودی کا یارنوازشریف :عمران خان زندہ باد:مریم کےجلسےمیں شریکاں دےنعرے

مظفر آباد: نوازشریف چورہے ، کپتان کا زورہے ، عمران خان زندہ باد:مریم نوازکے جلسے میں شریکاں دے نعرے،اطلاعات کے مطابق پاکستان ڈیموکریٹک موومنٹ (پی ڈی ایم) کے جلسے میں عمران خان زندہ باد کے نعرے لگ گئے۔

تفصیلات کے مطابق مظفر آباد آزاد کشمیر میں یوم یک جہتی کشمیر کے سلسلے میں پی ڈی ایم کے جلسے میں خواتین نے عمران خان زندہ باد کے نعرے لگائے۔

رپورٹ کے مطابق پاکستان مسلم لیگ ن کی نائب صدر مریم نواز جب تقریر کرنے لگیں تو انھوں نے عمران خان کے خلاف نعرے لگوائے، جس پر جلسے میں موجود چند خواتین نے عمران خان زندہ باد کے نعرے لگانے شروع کر دیے۔

اس دوران کشمیری خواتین نے پورے جوش وجزبے سے نعرے لگائے نوازشریف چورہے کپتان کا زورہے ، مودی کا یارنوازشریف ،عمران خان زندہ باد

یہ نعرے سن کرمریم نوازپانی پانی ہوگئیں اورپھرجلدی سے اس صورت حال سے توجہ ہٹانے کے لیے بھارت کی طرف سے کشمیرکوہتھیانے کی بات کی اوروہ بھی غلط حوالے دیتی رہیں جس پروہاں صحافی اوردیگر پڑھے لکھے لوگ بڑے مایوس ہوئے کہ یہ کیسی لیڈر ہے جس کو لکھی تقریر بھی پڑھنی نہیں آتی اورغلط تاریخ بیا کررہی ہے

تقریر کے دوران مریم نواز عمران خان مخالف جب کہ خواتین زندہ باد کے نعرے لگاتی رہیں، جس پر پولیس نے حرکت میں آ کر عمران خان زندہ باد نعرے لگانے والی خواتین کو جلسہ گاہ سے باہر نکال دیا۔

مریم نواز نے تقریر کے دوران ایک بڑی غلطی بھی کی، اگرچہ ان کی تقریر لکھی ہوئی تھی لیکن وہ ایک اہم تاریخ پھر بھی غلط دہراتی رہیں، بھارت نے کشمیر کا خصوصی درجہ 5 اگست کو تبدیل کیا تھا لیکن مریم نواز تقریر میں پانچ اگست کی بجائے 15 اگست بولتی رہیں۔

مریم نواز تقریر میں بار بار پندرہ اگست کہتی رہیں، واضح رہے کہ پندرہ اگست کو بھارت یوم آزادی مناتا ہے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.