مشینری پر ود ہولڈنگ ٹیکس ناجائز، وزیر اعظم عمران خان معاملات حل کروائیں، اپٹما عہدیداران

آل پاکستان ٹیکسٹائل ایسوسی ایشن کے مرکزی عہدیداران نے مشینری پر ود ہولڈنگ ٹیکس بڑھانے کو سراسر ناجائز قرار دیا اور کہا ہے کہ تاجر مال نہیں‌ اٹھا رہے جس سے ملیں بند ہو رہی ہیں‌ اور لاکھوں مزدوروں کیلئے سخت مشکلات پیدا ہو رہی ہیں.

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق آل پاکستان ٹیکسٹائل ایسوسی ایشن بھی کھل کر ایف بی آر کیخلاف میدان میں آ گئی ہے، اپٹما ہاؤس میں پریس کانفرنس کے دوران آل پاکستان ٹیکسٹائل ایسوسی ایشن کے عہدیداران نے کہا کہ سات اعشاریہ پانچ فیصد جی ایس ٹی فیصلے کے باوجود ایس آر او جاری نہیں کیا گیا، اپٹما عہدیداران نے ایک مرتبہ پھر پریس کانفرنس کے ذریعہ حکومت کی توجہ اپنے مسائل کی جانب دلوانے کی کوشش کی. انہوں نے وزیراعظم عمران خان کو معاملات میں مداخلت کا مشورہ دیتے ہوئے کہا کہ ہم ہڑتال نہیں کر رہے مگر مارکیٹیں بند ہونے سے کاروبار نہیں چل رہا۔

اپٹما عہدیداروں کا کہنا تھا کہ جو لوگ ٹیکس نیٹ میں نہیں انہیں ٹیکس دینا چاہیے جبکہ حکومت کاروباری طبقے کے ساتھ بیٹھ کر ٹیکس کا نظام قابل عمل بنائے، واضح رہے کہ آل پاکستان ٹیکسٹائل ملز ایسوسی ایشن سمیت دیگر تاجر تنظیمیں بھی اپنے مسائل کے حل کیلئے سراپا احتجاج ہیں‌ اور ہڑتالیں‌ کی جارہی ہیں تاہم حکومت ابھی تک ان کے مسائل حل کرنے اور مطمئن کرنے میں کامیاب نہیں‌ ہو سکی ہے.

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.