مادر ی زبانوں کے عالمی دن کے موقع پر وزیر اعلی بلوچستان کا خصوصی پیغام

وزیراعلیٰ بلوچستان جام کمال خان کا مادری زبانوں کے عالمی دن کے موقع پر پیغام ، بلوچستان پاکستان کا ایسا منفرد صوبہ ہے جہاں بیک وقت مختلف زبانیں بولی اور سمجھی جاتی ہیں۔

وزیر اعلیٰ جام کمال خان نے مزید کہا کہ مادری زبانیں قوموں کی شناخت کے ساتھ ساتھ ثقافت اور روایات کے اظہار کا بہترین ذریعہ بھی ہیں۔ آج کے ڈیجیٹل دور میں بھی مادری زبان کی اہمیت و افادیت سے انکار نہیں کیا جاسکتا۔

وزیر اعلیٰ جان کمال خان نے مزید کہا کہ زبان قوموں کو شناخت اور پہچان دیتی ہے۔ مادری زبان میں تعلیم کا حصول انسان کا بنیادی حق ہے مادری زبان میں تعلیم کی فراہمی کےلئے اقدامات کیے جا رہے ہیں۔اس سے بچوں کو سمجھنے، جانچنے اور پرکھنے میں آسانی ہوگی۔ بلوچستان میں مادری زبانوں کی ترقی اور ترویج کے لیے مختلف ادارے کام کر رہے ہیں۔

وزیر اعلیٰ جام کمال خان نے کہا کہ مادری زبان کا تحفظ ہم سب کی مشترکہ ذمہ داری ہے۔ لسانی اور ثقافتی تنوع کے شعور کو فروغ دینے کے لیے حکومت ہر ممکن اقدامات کرے گی۔ آج میں ان تمام لیجنڈز کو سلام پیش کرتا ہوں جنہوں نے قومی زبانوں کے تحفظ اور فروغ کے لیے اپنی پوری زندگی وقف کر رکھی ہے۔ وزیراعلی بلوچستان

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.