ماہرہ خان نے ڈرامہ سیریل ہمسفر کی یاد تازہ کر دی

پاکستان شوبز انڈسٹری کی صف اول اداکارہ ماہرہ خان نے اپنے مقبول ترین ڈرامہ سیریل’ہمسفر‘ کی یادیں تازہ کر دیں-

باغی ٹی وی :ڈرامہ سیریل ہمسفر سے نہ صرف پاکستان بلکہ بھارت میں بھی مقبولیت حاصل کرنے والی ہر دلعزیز اداکارہ ماہرہ خان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹاگرام پر ’ہمسفر‘ کے 9 سال مکمل ہونے پر ڈرامے کی کچھ یادیں مداحوں کے ساتھ شیئر کیں-


ماہرہ خان نے اپنی پوسٹ کے کیپشن میں سوالیہ انداز میں لکھا کہ اب ایسا کیا کہنا باقی رہ گیا ہے جو پہلے نہ کہا ہو؟ لیکن جب ہمسفر کی بات ہوتی ہے تو کہنے کے لیے بہت کچھ ہوتا ہے۔

اداکارہ نے لکھا کہ خِرد میرا اب تک کا سب سے خاص کردار ہے وہ ہر ایک سے دل سے محبت کرنے والی شخصیت کی مالک تھی اور وہ ایک ایسی عورت تھی جس کے لیے اُس کی عزت نفس بہت اہم تھی۔

اُنہوں نے لکھا کہ جیسا کہ میں ہمیشہ کہتی ہوں کہ ہمسفر آپ سب کا ہے۔ یہ سفر آپ سب کے بغیر کچھ بھی نہیں ہے کہ جس نے 9 سالوں تک اپنی مقبولیت کو برقرار رکھا ہے۔

آخر میں ماہرہ خان نے ’ہمسفر‘ کے مداحوں سے اظہارِ محبت بھی کیا۔

واضح رہے کہ ڈرامہ سیریل ’ہمسفر‘ 9 سال قبل 2011 میں ایک نجی ٹی وی چینل سے نشر کیا گیا تھا اس ڈرامے کی کہانی ایک شادی شدہ جوڑے کے گرد گھومتی ہے یہ ڈرامہ فرحت اشتیاق کے ناول پر مبنی تھا ڈرامے کے ہدایت کار سرمد کھوسٹ تھے –

ڈرامہ ’ہمسفر‘ کے کردار وں میں ماہرہ خان، فواد افضل خان، عتیقہ اوڈھو، نوین وقار، نور حسن، سارہ کشف، بہروز سبزواری اور حنا خواجہ بیات شامل ہیں۔

 

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.