fbpx

مکہ المکرمہ کو عالم اسلامی کا پہلا سمارٹ سٹی بنا ئیں گے،گورنر مکہ

مکہ المکرمہ کے گورنر اور سینڑل حج کمیٹی کے چیئرمین شہزادہ خالد الفیصل نے کہا ہے کہ ہم مکہ المکرمہ کو اسلامی دنیا کا پہلا سمارٹ سٹی بنائیں گے۔

باغی ٹی وی : مکہ المکرمہ کے گورنر اور سینڑل حج کمیٹی کے چیئرمین حج کے لیے آنے کا ارادہ رکھنے والے کسی بھی بھی مسلمان کے مکہ المکرمہ کھلا شہر ہےسعودی عرب کی مسلسل کوششوں کےنتیجےمیں حجاج کرام اور حرمین شریفین کی زیارت کے لیے خدمت کا وہ معیار جلد حاصل کر لیں گے، جو ہم حاصل کرنا چاہتے ہیں۔

سری لنکن صدرکومودی نے فرار ہونے میں‌ مدد دی:حالات بدستورکشیدہ

شہزادہ خالد الفیصل ایک سوال کے جواب میں کہا کہ یقیناً ہم جہاں پہنچنا چاہتے ہیں وہ انتہائی مشکل ہے، تاہم ہم ضیوف الحرمین الشریفین کی خدمت کےلئے اپنی کوششیں جاری رکھیں گےحاجیوں کی خدمت کے لیے رضا کاروں کی خدمات اور آگے بڑھ کر کام کرنے کا جذبہ قابل تعریف ہے۔

ساجد جاوید کنزرویٹیو پارٹی کی لیڈر شپ سے باہرہوگئے

انہوں نے اپنی بات جاری رکھتے ہوئے کہا کہ اس بات پر اللہ کا شکر بجا لاتے ہیں کہ جس نے سعودی مملکت کو یہ بھاری ذمہ داری ادا کرنے کے لیے چنا میری اس بات میں کوئی مبالغہ نہیں کہ سعودی عرب کے علاوہ کوئی دوسرا ملک یہ کام کر بھی نہیں سکتا۔

زمینی میملز کی نصف سے زائد انواع میں پلاسٹک ذرات کے آثار

ان کا کہنا تھا کہ مملکت سعودی عرب حاجیوں کی خدمت بجا لانےکے لیے ہر ممکن کوشش کر رہی ہے ہم مکہ المکرمہ کو عالم اسلامی کا پہلا سمارٹ سٹی بنا دیں گےحکومتی دفاتر کو مقدس مقامات سے باہر ایک مرکزی ہیڈ کوارٹر منتقل کرنے بہت سی خدمات میں سہولت پیدا ہوئی۔ مکہ کہ ترقی کے لیے مسلسل کوششوں کی ضرورت ہے۔

لگتا ہے کہ اب ہرآنے والا سال معاشی تباہی لائے گا،امریکی شہری اپنے مستقبل سے متعلق پریشان