fbpx

ملائیشین وزيراعظم نے دورہ پاکستان کی دعوت قبول کرلی

ملائیشین وزيراعظم نے دورہ پاکستان کی دعوت قبول کرلی ہے

وزیراعظم شہباز شریف کی جانب سے دورہ پاکستان کی دعوت ملائیشیا کے ہم منصب اسماعیل صابری یعقوب نے قبول کرلی۔ وزیراعظم پاکستان میاں محمد شہباز شریف کی جانب سے ملائیشیا کے ہم منصب اسماعیل صابری یعقوب سے منگل 3 جنوری کو ٹیلی فون پر رابطہ کیا گیا۔ اس موقع پر شہباز شریف نے ملائیشین ہم منصب کو وزارت عظمیٰ کا منصب سنبھالنے پر مبارکباد دی۔

وزیراعظم شہباز شریف نے ملائیشیا کے نئے وزیراعظم اور عوام کے لئے نیک تمناؤں کا اظہار کیا۔ دونوں رہنماؤں کے درمیان ہونے والی گفتگو میں پاکستان اور ملائیشیا کے درمیان برادرانہ قریبی تعلقات کو مزید مضبوط کرنے پر اتفاق کیا گیا، جب کہ تجارت و سرمایہ کاری سمیت باہمی دلچسپی کے شعبوں میں تعاون بڑھانے پر بھی اتفاق ہوا۔ دوران گفتگو وزیراعظم پاکستان نے ملائیشین ہم منصب کو جنیوا میں ہونے والی ڈونرز کانفرنس میں شرکت کی دعوت دی۔
مزید یہ بھی پڑھیں؛
دوسرا ٹیسٹ؛ نیوزی لینڈ کا پاکستان کیخلاف بیٹنگ کا فیصلہ
متنازع ٹوئٹ کیس؛ اعظم خان سواتی کے بیٹے نے چیف جسٹس اسلام آباد ہائیکورٹ کے خلاف عدم اعتماد کا خط واپس لے لیا۔
ڈومیسٹک کرکٹرز کی سن لی گئی، پیر سے بقایاجات کی ادائیگی کا کام شروع
قومی سلامتی کمیٹی کا اجلاس آج پھر ہوگا،ہوں گے بڑے فیصلے
وزیراعظم نے سیلاب متاثرین کی امداد اور بحالی کيلئے ڈونرز کانفرنس کے انعقاد سے آگاہ کیا۔ اس موقع پر ملائیشین وزیراعظم نے ڈونرز کانفرنس میں اعلیٰ سطح کا وفد بھجوانے کی یقین دہائی کرائی۔ یہاں یہ بات بھی قابل ذکر ہے کہ ملائیشیا کے وزیراعظم اسماعیل صابری یعقوب کے پاس وزیر خزانہ کا قلمدان بھی ہے۔ ملائیشین وزیراعظم نے پاکستانی ہم منصب کو بھي ملائیشیا کے دورے کی دعوت دی، جب کہ شہباز شریف کی جانب سے دی گئی دورہ پاکستان کی دعوت ملائیشین وزيراعظم نے قبول کرلی۔