fbpx

منگنی کے حوالے سے عاصم اظہر کا بیان سامنے آ گیا

گزشتہ دنوں سے سوشل میڈیا پر عاصم اظہر اور ماڈل میرب علی کی منگنی کی خبریں زیرِ گردش ہیں تا ہم اب گلوکار نے اپنی منگنی کی خبروں پر خااموشی توڑ دی ہے-

باغی ٹی وی : گزشتہ دنوں سے سوشل میڈیا پر عاصم اظہر اور ماڈل میرب علی کی منگنی کی خبریں زیرِ گردش ہیں اور اس کے ساتھ ہی ایک اسکرین شاٹ بھی وائرل ہورہا ہے جس میں ایک مداح گلوکار سے منگنی کی خبروں کے حوالے سے سوال کرتا ہے۔

اسکرین شاٹ کے مطابق مداح کے سوال کے جواب میں عاصم اظہر منگنی کی خبروں کی تردید کرتے ہیں اور کہتے ہیں کہ میرب علی میری بہنوں کی طرح ہے۔

وائرل ہونے والے اسکرین شاٹ کے مطابق عاصم اظہر اپیل کرتے ہوئے کہتے ہیں کہ براہِ کرم! میرے اور میرب کے بارے میں اس طرح کی جھوٹی خبریں پھیلانے سے گریز کریں کیونکہ ان سے میری فیملی اور دوستوں کو پریشانی کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔ میرب اور میرے حوالے سے جو بھی افواہ ہے وہ سچ نہیں ہے-

عاصم اظہر نے کہا کہ بارہ مہربانی میرے اور میرب کے حوالے سے جو بھی پوسٹس اور تصاویر ہیں ڈیلیٹ کردیں-

دوسری جانب اب عاصم اظہر نے اپنے تصدیق شدہ ٹوئٹر اکاؤنٹ پر ایک خصوصی پیغام جاری کیا ہے۔


عاصم اظہر نے اپنے ٹوئٹ میں مداحوں سے مخاطب ہوتے ہوئے لکھا کہ سوشل میڈیا پر مداح کے ساتھ میری چیٹ کا اسکرین شاٹ جعلی ہے، میں نے کسی مداح سے ایسی کوئی گفتگو نہیں کی ہے۔

اُنہوں نے مداحوں سے اپیل کرتے ہوئے لکھا کہ میری سب سے درخواست ہے کہ اس جعلی اسکرین شاٹ کو مزید نہ پھیلائیں نیز! میں اپنے تمام مداحوں سے بہت محبت کرتا ہوں اور ہمیشہ کی طرح اپنی زندگی کے حوالے سے کوئی بھی اعلان خود کروں گا۔

عاصم اظہر نےماڈل میرب علی سے منگنی کر لی، ٹوئٹر پر ٹاپ ٹرینڈ