fbpx

منشا پاشا اور سید جبران کی وائرل تصویر پر مداح تشویش میں مبتلا

پاکستان شوبز انڈسٹری کی اداکارہ منشا پاشا کے مداح اداکارہ کے منگیترو معروف سماجی کارکن جبران ناصر سے دور بیٹھنے کی وجہ تشویش میں مبتلا تھے-

باغی ٹی وی : جہاں عوام پاکستان سپر لیگ کے سھر مین مبتلا ہیں وہیں فنکار اور سیاسی و سماجی شخصیات بھی پی ایس ایل کو خوب سپورٹ کر رہی ہے ہر میچ میں مختلف فنکار گراؤنڈ میں اپنی اپنی پسندیدہ ٹیم کی حوصلہ افزائی کرتے نظر آ تے ہیں۔

اسی سلسلے میں اداکارہ منشا پاشا کی جانب سے بھی اپنے منگیتر جبران ناصر کے ہمراہ تصویریں سوشل میڈیا اکاؤنٹ انسٹا گرام پر شیئر کی گئی ہیں۔

منشا پاشا کی جانب سے شیئر کی گئی تصویر میں دیکھا جا سکتا ہے کہ منشا پاشا اور جبران ناصر ایک دوسرے سے کافی فاصلے پر بیٹھے ہوئے ہیں اور خوشگوار موڈ میں تصویر بنواتے نظر آ رہے ہیں۔

منشا پاشا نے اپنی تصویر کے کیپشن میں بتایا ہے کہ وہ اسلام آباد اور کوئٹہ گلیڈ ایٹر کا میچ دیکھ رہی ہیں۔

منشا پاشا کی اس تصویر پر جہاں دونوں کے مداحوں کی جانب سے خوب لائیکس اور کمنٹس کیے جا رہے ہیں جن میں ایک انسٹا گرام صارف نے کمنٹس باکس میں پوچھا کہ ’اتنی دوری کیوں؟‘

منشا پاشا نے اس صارف کے سوال کا مزاحیہ انداز اپناتے ہوئے کہا کہ یہ دوریاں کوویڈ19 ایس او پیز کے تحت ہیں۔

منشا پاشا کی اس ہی پوسٹ پر مداحوں کی جانب سے مزید پوچھا جا رہا ہے کہ وہ کس ٹیم کو سپورٹ کر رہی ہیں جس پر منشا پاشا کا ہنستے ہوئے کہنا تھا کہ جبران کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کو سپورٹ کر رہے ہیں جبکہ وہ(نیوٹرل) جیتنے والی ٹیم کو سپورٹ کر رہی ہیں۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.