fbpx

ہسپتال میں مریضوں کو نشے کے انجکشن لگا کرگھناؤنا کام کرتی نرس رنگے ہاتھوں گرفتار

سکھر کے سول ہسپتال میں جعلی نرس بن کر مریضوں کو لوٹنے والی ملزمہ کو پولیس کے حوالے کر دیا گیا-

باغی ٹی وی : پولیس کے مطابق سکھر سول ہسپتال انتظامیہ نے ملزمہ کو ہسپتال میں زیرعلاج مریضوں کو نشہ آور انجیکشن لگاتے ہوئے رنگے ہاتھوں پکڑا اور پولیس کو اطلاع دی جس کے بعد ملزمہ کو گرفتار کرکے مقدمہ درج کرلیا گیا۔

بحریہ ٹاؤن میں ڈکیتی،سیکورٹی کے نام پر ماہانہ چارجز،مکین پھر بھی غیر محفوظ

مدعی نے بتایا کہ اس کی بیٹی آپریشن کے لیے ہسپتال میں داخل تھی اس دوران ملزمہ نے اسے انجیکشن لگا کر لوٹنے کی کوشش کی جو ہسپتال انتظامیہ نے ناکام بنادی۔

پولیس کے مطابق ملزمہ اس سے قبل بھی جعلی نرس بن کر ایک خاتون کو نشہ آور انجیکشن لگا کر سونے کی بالیاں چوری کرچکی ہے، ملزمہ کے قبضے سے نشہ آور انجیکشن اور دیگر اشیاء بھی برآمد ہوئی ہیں۔

قبل ازیں نجی ہسپتال کے واش رومز میں لڑکی کیساتھ زیادتی کی کوشش کرنے والے وارڈ بوائے کو گرفتار کر لیا گیا تھا ملزم عثمان اسلم نے مریضہ کیساتھ آئی ملازمہ کو زیادتی کا نشانہ بنانے کی کوشش کی،،ایس ایچ او گارڈن ٹاؤن عمران انوار کا کہنا ہے کہ ملزم کیخلاف مقدمہ درج کر لیا گیا ہے جبکہ مزید تحقیقات کا آغازکر دیا گیا ہے، ایس پی ماڈل ٹاؤن کا کہنا ہے کہ خواتین کو ہراساں کرنا ناقابل برداشت فعل ہے پارکوں،ہسپتالوں اور ایسے دیگر مقامات پر آنے والی خواتین کا تحفظ متعلقہ انتظامیہ بھی یقینی بنائیں، ڈی آئی جی آپریشنز لاہور ڈاکٹر محمد عابد کا کہنا ہے کہ خواتین فوری مدد کیلئے پولیس سیفٹی ایپ ڈاؤن لوڈ کریں-

لڑکی کو ورغلا پھسلا کرگھناؤنا کرم کرنیوالا سفاک ملزم گرفتار

اس ے قبل لاہور پولیس نے فیکٹری ایریا کی حدود سے04 بچیوں کے اغوا ء کا معمہ چند گھنٹوں میں حل کر لیا۔ ڈی آئی جی آپریشنز ڈاکٹر محمد عابد خان نے لاپتہ ہونے والی بچیوں سے اپنے دفتر میں ملاقات کی۔ بچیوں کی والدہ اور رکشہ ڈرائیور اصغر بھی اُنکے ہمراہ تھے۔ ایس ایس پی آپریشنز کیپٹن(ر)مستنصر فیروز بھی اس موقع پر موجود تھے۔ ڈاکٹر محمد عابد خان نے بچوں کی بازیابی میں اہم کردار ادا کرنے والے رکشہ ڈرائیور کو سراہا۔انہوں نے رکشہ ڈرائیور اصغر کو گڈ سٹیزن سرٹیفکیٹ اور نقد انعام بھی دیا۔ ڈی آئی جی آپریشنز نے بچیوں کو سویٹس اور گلدستے بھی دیئے۔ انہوں نے بچیوں کی بازیابی پر ایس پی کینٹ اور فیکٹری ایریا پولیس کو شاباش دی۔ڈی آئی جی آپریشنز ڈاکٹر محمد عابد خان کا کہنا تھا کہ جرائم کا خاتمہ عوام کے تعاون کے بغیر ممکن نہیں۔امن و امان کی صورتحال میں شہری پولیس کے ساتھ تعاون کریں-

ہسپتال کے واش رومز میں لڑکی کیساتھ گھناؤنا کام کرنیوالا وارڈ بوائے گرفتار

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!