fbpx

مسئلہ کشمیر کے حل سے خطے میں پائیدار امن کی بنیاد رکھی جا سکتی ہے.قمرالزمان کائرہ

اسلام آباد: مسئلہ کشمیر پر وزارت خارجہ کے حکام نے مشیر امور کشمیر و گلگت بلتستان قمر زمان کائرہ کو بریفننگ دی،بریفننگ میں وزارت امور کشمیر اور وزارت خارجہ کے اعلیٰ حکام نے شرکت کی.

مشیر امور کشمیر و گلگت بلتستان قمر زمان کائرہ نے کہا کہ ‏مسئلہ کشمیر پر لائحہ عمل طے کرنے کے لیے تمام سیاسی جماعتوں کا اجلاس بلایا جائے گا، مشترکہ لائحہ عمل کے ذریعے مسئلہ کشمیر کو دنیا میں اجاگر کیا جائے گا.

قمر زمان کائرہ کا کہنا تھا کہ پاکستان کی حکومت اور عوام کشمیری عوام کی ہر ممکن حمایت جاری رکھے گی، ‏بھارتی ریاستی دہشت گردی کشمیریوں کی حق خودارادیت کی جدوجھد کو کچل نہیں سکتی.

اجلاس میں وزارت خارجہ کے حکام کی بھارت کے 5 اگست 2019 کے یکطرفہ اور غیر قانونی اقدامات پر بھی بریفننگ دی گئی،اجلاس میں بھارت کی جانب سے مقبوضہ کشمیر میں نئی قابل مزمت حدبندیوں اور یاسین ملک کے مقدمے پر بھی غور کیا گیا جبکہ دونوں ممالک کے درمیان مذہبی سیاحت، پانی کے معاملات، اور دیگر اہم اشوز پر بھی غور کیا گیا

قمر زمان کائرہ نے مزید کہا کہ ‏سلامتی کونسل کی قراردادوں کے مطابق مسئلہ کشمیر کا حل دونوں ممالک کے درمیان تعلقات کی بحالی کے لئے ضروری ہے، مسئلہ کشمیر کے حل سے خطے میں پائیدار امن کی بنیاد رکھی جا سکتی ہے.