fbpx

ماورہ حسین بالی ووڈ کے لئے بہت بھوکی ہیں اداکار علی خان کا انکشاف

پاکستانی معروف اداکار علی خان نے اپنے ایک انٹرویو کے دوران انکشاف کیا ہے کہ معروف اداکارہماورہ حسین کو بالی ووڈ میں کام کرنے کے حوالے سے بالی ووڈ کی بھوکی ہیں۔

باغی ٹی وی: اداکار و میزبان علی خان کا ایک پرانا انٹریو کلپ خوب تیزی سے سوشل میڈیا پلیٹ فارم انسٹا گرام پر وائرل ہو رہا ہے جس میں انہوں نے ماورہ حسین کو بالی ووڈ میں کام کرنے کے لیے بھوکی اداکارہ قرار دیا ہے۔

علی خان کے انٹرویو کلپ میں دیکھا جا سکتا ہے کہ پاکستان کی معروف مارننگ شو میزبان نادیہ خان کی جانب سے علی خان کو مختلف اداکاراؤں کی تصویریں دکھا کر اُن کے بارے میں کچھ کہنے کو کہا جا رہا ہے۔

اس دوران علی خان کو ماورہ حسین کی تصویر دکھائی جاتی ہے جس پر انہوں نے کہا کہ ان کے خیال میں ماورہ حسین بہت چُلبلی، حسین اور بھوکی اداکارہ ہیں۔

نادیہ خان نے علی خان سے سوال پوچھا کہ ماورہ حسین بھوکی کیسے ہیں ؟ کیا وہ دن میں 4 سے 8 بار کھانا کھاتی ہیں؟

جس پر علی خان نے کہا کہ ’ماورہ کھانا کھاتی ہوں گی، مگر ماورہ کی صحت سے نہیں لگتا کہ وہ کھاتی بھی ہیں یا نہیں مگر وہ یہاں بالی ووڈ کے لئے کافی بھوکی ہیں-

علی خان نے مزید کہا کہ ’ماورہ حسین بھارتی انڈسٹری میں کام کرنے کی بہت بھوکی ہیں، اُن کا اور ماورہ حسین کا ایک ساتھ پروجیکٹ ابھی ختم ہی ہوا تھا کہ اُنہیں بھارت سے کسی پروڈیوسر کی کال آئی تھی کہ ایک بھارتی فلم کے لیے ایک نوجوان لڑکی اور نئے چہرے کی ضرورت ہے تو انہوں نے ماورہ حسین کا نام لیا تھا، اب وہ بھارت میں ایک اچھی خاصی بڑی فلم کر رہی ہیں۔

اس پر نادیہ خان نے سوال کیا کہ کیا وہ یہ کہنا چاہ رہے ہیں ماورہ حسین کو بھاتی فلم انڈسٹری میں انہوں نے کام دلوایا ؟

جس پر علی خان نے ہاں مں سر ہلاتے ہوئے کہا کہ ’ کام تو اللّٰہ تعالیٰ دیتا ہے جی۔‘

واضح رہے کہ ماورہ حسین نے 2016ء میں ایک بھارتی فلم ’صنم تیری قسم‘ میں کام کیا تھا۔