محمد بن سلمان کےلیے مشکل وقت آن پہنچا ، بائیڈن نے کیا بڑا اعلان

محمد بن سلمان کےلیے مشکل وقت آن پہنچا ، بائیڈن نے کیا بڑا اعلان

باغی ٹی وی : بائیڈن انتظامیہ آئندہ ہفتے جمال خاشوگی کے سعودی ایجنٹوں کے ہاتھوں قتل سے متعلق انٹیلی جنس رپورٹ جاری کرے گی جس سے سعودی عرب اور امریکا کے تعلقات کو بہت بڑا دھچکا لگنے جارہا ہے.
بائیڈن انتظامیہ ایک انٹیلی جنس رپورٹ جاری کرے گی جس میں سعودی ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان نے جمال خاشوگی کے قتل کا حکم سنایا تھا .
واشنگٹن پوسٹ نے بتایا کہ قومی انٹلیجنس کے ڈائریکٹر کے دفتر کے ذریعہ تیار کردہ ایک غیر مرتب شدہ رپورٹ اگلے ہفتے عام ہوسکتی ہے
خاشوگی کو ایک ترک خاتون سے اس کی شادی کے لئے کاغذی کارروائی کرنے کے لئے استنبول میں سعودی قونصل خانے میں جانے کے بعد لالچ میں ڈالنے کے بعد اس کو منشیات اور توڑے جانے کا انکشاف ہوا تھا۔
بائیڈن انتظامیہ نے پہلے ہی کہا تھا کہ صدر ولی عہد شہزادہ ‘محمد بن سلمان ‘ نہیں ہیں ، 85 سالہ سعودی شاہ سلمان بن عبد العزیز سے مداخلت کریں گے۔

بائیڈن نے اس ماہ کے شروع میں یہ بھی اعلان کیا تھا کہ امریکہ اب یمن میں سعودی عرب کی متنازعہ جنگ کی حمایت نہیں کرے گا.بائیڈن نے اس ماہ کے شروع میں یہ بھی اعلان کیا تھا کہ امریکہ اب یمن میں سعودی عرب کی متنازعہ جنگ کی حمایت نہیں کرے گا
بائیڈن انتظامیہ ایک انٹیلی جنس رپورٹ جاری کرے گی جس میں سعودی ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان نے صحافی جمال خاشوگی کے 2018 کے قتل کا حکم جاری کیا تھا۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.