اداکارہ میرا کی مالی امداد کے لیے دی گئی درخواست منظور

پاکستان فلم انڈسٹری کی معروف اور اپنے متنازع بیانات کی وجہ سے خبروں کی زینت بنی رہنے والی اسیکنڈل گرل کے نام سے مشہور اداکارہ میرا کی مالی امداد کے لیے دی گئی درخواست منظور کرلی گئی ہے۔

باغی ٹی وی :ذرائع کے مطابق اداکارہ میرا کی مالی امداد کے لیے دی گئی درخواست منظور کرلی گئی ہے۔ لاہور آرٹس کونسل کی جانب سے ادا کارہ میرا کو 5 ہزار روپے امداد دی جائے گی۔ اداکارہ کو 5 ہزار امداد کی منظور کی اطلاع ایس ایم ایس کے ذریعے دی گئی ہے۔

ذرائع نے بتایا کہ اداکارہ میرا بینک آف پنجاب کی کسی بھی برانچ سے 5 ہزار روپے امداد حاصل کرسکتی ہیں-

واضح رہے کہ اداکارہ میرا نے ’مالی مشکلات‘ کا بھی شکار ہونے پر اداکارہ میرا نے مستحق فنکاروں کےلیے قائم سپورٹ فنڈ حاصل کرنے کے لیے الحمرا آرٹس کونسل کو درخواست دی تھی۔ امدای فارم میں اپنا موقف اختیار کرتے ہوئے اداکارہ کا کہنا تھا کہ وہ ڈی ایچ اے میں رہتی ہیں سات افراد زیر کفالت ہیں جبکہ انہوں نے اپنی عمر 42 سال اور تجربہ 25 سال ظاہر کیا تھا۔

اس سے قبل اداکارہ میرا نے دعوی کیا تھا کہ وہ ان دنوں شدید مالی بحران کا شکا ر ہیں۔

رائع کے مطابق میرا نے اپنے ایک قریبی دوست سے گفتگو کرتے ہوئے کہا تھا کہ انہوں نے اپنے دبئی والے گھر کی پوری قسطیں ادا نہیں کیں جس کی وجہ سے گھر سے محروم کر دیئے جانے کا ڈر ہے اور اس حوالے سے مجھے جلد ہی نوٹس بھی ملنے والا ہےاس لئے مجھے فوری طور ایک کروڑ روپے کی ضرورت ہے۔

میرا کا کہنا تھا کہ حکومت پاکستان اور مختلف این جی اوز سے بھی رابطہ کریں گی تاکہ ان کی مالی مدد کی درخواست کی جائے۔

میرا نے اپنے دوست کو یہ بھی بتایا تھا کہ مجھے امریکہ میں بھی لاکھوں ڈالرز کا نقصان ہوا جہاں میں نے پروڈکشن شروع کی ہوئی تھی۔

میرا نے مالی امداد کے لیے لاہورآرٹس کونسل میں درخواست جمع کرادی

امریکہ میں لاکھوں ڈالرز کا نقصان ہونے کے باعث اداکارہ میرا شدید مالی بحران کا شکار

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.