fbpx

تُرک ڈپٹی چیف آف جنرل سٹاف کی چیئرمین جوائنٹ چیفس آف سٹاف کمیٹی جنرل ندیم رضا سے ملاقات

راولپنڈی :تُرک ڈپٹی چیف آف جنرل سٹاف کی چیئرمین جوائنٹ چیفس آف سٹاف کمیٹی جنرل ندیم رضا سے ملاقات ،اطلاعات کے مطابق ترکی کے ڈپٹی چیف آف جنرل سٹاف جنرل سیلکوک بائراکتاروگلو نے آج جوائنٹ سٹاف ہیڈ کوارٹرز راولپنڈی میں چیئرمین جوائنٹ چیفس آف سٹاف کمیٹی جنرل ندیم رضا سے ملاقات کی۔

تُرک ڈپٹی چیف آف جنرل سٹاف کی چیئرمین جوائنٹ چیفس آف سٹاف کمیٹی جنرل ندیم رضا کے درمیان سلامتی اور علاقائی مسائل کے علاوہ افغانستان میں تازہ ترین پیش رفت کے علاوہ دوطرفہ فوجی مصروفیات اور تعاون کی سطح اور دائرہ کار کو بڑھانے سے متعلق امور پر تبادلہ خیال کیا گیا۔ دونوں فریقوں نے عزم کا اعادہ کیا۔ کہ ’ہر موسم‘ دوست ہونے کے ناطے پاکستان اور ترکی گہرے اسٹریٹجک تعلقات قائم کرتے رہیں گے۔

تُرک ڈپٹی چیف آف جنرل سٹاف سے گفتگوکرتےہوئے چیئرمین جوائنٹ چیفس آف سٹاف کمیٹی جنرل ندیم رضا نے اس بات پر روشنی ڈالی کہ ڈپٹی چیف آف ترک جنرل سٹاف کا دورہ دونوں مسلح افواج کے درمیان کثیر جہتی طویل المدتی تعاون کا مظہر ہے۔

معزز مہمان نے خطے میں امن خصوصاً افغان امن عمل میں پاکستان کی مسلح افواج کی مخلصانہ کوششوں کو سراہا۔ انہوں نے دہشت گردی کے خلاف جنگ میں پاکستان کی قربانیوں کا بھی اعتراف کیا۔

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!