fbpx

وزیراعلیٰ سندھ سید مراد علی شاہ کی زیرِ صدارت امن و امان پر اجلاس

کراچی :وزیر اعلیٰ سندھ سید مراد علی شاہ کی زیرِ صدارت امن و امان پر اجلاس ہوا ہے۔تفصیلات کے مطابق اجلاس میں آئی جی پولیس، پرنسپل سیکریٹری فیاض جتوئی، ایڈیشنل آئی جی کراچی غلام نبی میمن، ایڈیشنل آئی جی اسپشل برانچ جاوید اوڈھو شریک ہوئے۔

وزیر اعلیٰ سندھ نے شہر بھر میں امن و امان کی صورتحال پر بریفنگ لی، انہوں نے سندھ پولیس پیٹرولنگ بڑھانے کے حوالے سے ایڈیشنل آئی جی کراچی کو ہدایات دیں۔وزیر اعلیٰ سندھ سید مراد علی شاہ نے ڈرگ مافیا، لینڈ گریبرز اور اسٹریٹ کرمنلز کے خلاف ٹارگٹڈ آپریشن جاری رکھنے کی ہدایت دی، انہوں نے شہر میں بہتر ٹریفک مینجمنٹ کیلئے بھی ہدایت کی۔

ایڈمنسٹریٹر کراچی مرتضیٰ وہاب نے کہا ہے کہ عوام کا اس بات سے کوئی تعلق نہیں ہے کہ کون سا علاقہ کس ادارے کے زیرِ انتظام ہے۔تفصیلات کے مطابق مرتضیٰ وہاب کی صدارت میں اعلیٰ سطحی اجلاس ہوا جس میں تمام اضلاع کے ڈپٹی کمشنر، ایڈمنسٹریٹر، میونسپل کمشنرز اور سینئر افسران نے شرکت کی۔

ایڈمنسٹریٹر کراچی مرتضیٰ وہاب نے کہا کہ مون سون کی آمد سے قبل برساتی پانی کی نکاسی کے تمام انتظامات مکمل کیے جائیں، علاقوں کی حدود و قیود سے آزاد ہو کر مون سون کی برسات سے نمٹنے کے لیے انتظامات کیے جائیں گے۔ان کا کہنا تھا کہ عوام کا اس بات سے کوئی تعلق نہیں ہے کہ کون سا علاقہ کس ادارے کے زیرِ انتظام ہے، پلاسٹک کی تھیلیوں کے استعمال پر 15 جون سے مکمل پابندی عائد ہوگی۔

انہوں نے کہا کہ کسی بھی گرام اور کسی بھی میٹریل سے تیار کردہ پلاسٹک کی تھیلیوں کا استعمال مکمل طور پر ممنوع ہوگا، 15 جون کے بعد پلاسٹک کی تھیلیاں استعمال کرنے والے مینو فیکچررز اور دکانداروں پر جرمانے عائد کیے جائیں گے۔