fbpx

میزان بینک نے ملازمین اور ان کے اہلِ خانہ کیلئے مفت کووِڈ ویکسینیشن مہم کاآغاز کردیا

میزان بینک نے سندھ حکومت کے اشتراک سے اپنے ملازمین اور ان کے اہلِ خانہ کیلئے مفت کووِڈ ویکسینیشن مہم کاآغاز کردیاہے۔ اس سلسلے میں بینک کے صدر اور چیف ایگزیکٹو آفیسر عرفان صدیقی نے سینئر مینجمنٹ کی موجودگی میں ہیڈ آفس میں ویکسینیشن مہم کا افتتاح کیا۔اس موقع پر کمشنر کراچی نوید احمد شیخ اور ان کی ٹیم بھی موجود تھی۔
کووِڈ کے بعد معمولاتِ زندگی کونارمل کرنے کیلئے حکومتی کوششوں کوبینک معاونت فراہم کررہا ہے اور یہ مہم انہی کوششوں کا حصہ ہے۔کراچی سے شروع کی جانے والی اس ویکسینیشن مہم کو باآسانی چلانے اور اور ملک بھر میں اپنے ملازمین کیلئے ویکسین کے انتظام کیلئے بینک متعلقہ اداروں کے ساتھ شراکت کررہا ہے۔
اس مہم میں مستقل، کنٹریکٹ، تھرڈ پارٹی اسٹاف سمیت تمام ملازمین اور ان کے اہلِ خانہ کی ویکسینیشن کی جائے گی ۔

ویکسین کے خواہشمند افراد کو 1166پر ایس ایم ایس کے ذریعے رجسٹرڈ کیا جاتاہے ۔ کمشنر کراچی نے مہم کی افتتاحی کی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہاکہ ہمیں اپنے آپ، اپنے گھر والوں اور ساتھیوں کو محفوظ رکھنے کیلئے ضرور ویکیسین لگانی چاہیے۔ اس موقع پر کمشنر نے میزان بینک کی جانب سے تمام ملازمین اور ان کے اہلِ خانہ کو ویکسینیشن لگانے کے اقدام کو سراہا۔ انہوں نے کہا کہ ا س سے ظاہر ہوتا ہے کہ بینک اپنے اسٹاف کی حفاظت اور فلاح و بہبود کو اہمیت دیتا ہے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.