fbpx

میکا سنگھ نے اپنی شادی سلمان خان کی شادی سے مشروط کر دی

بھارتی معروف گلوکار میکا سنگھ نے اپنی شادی کیلئے انوکھی شرط رکھ دی۔

باغی ٹی وی : بالی وڈ سلطان سلمان خان نے اب تک شادی نہیں کی ہے اور ان سے شادی سے متعلق سب سے زیادہ سوال پوچھے جاتے ہیں گلوکار میکا سنگھ نے بھی اب تک شادی نہیں کی ہے لیکن اب وہ شادی کیلئے مشروط طور پر رضامند ہوگئے ہیں۔

میکا سنگھ کا کہنا ہے کہ شادی کیلئے لڑکی کی تلاش کررہا ہوں لیکن شادی کیلئے میری شرط یہی ہے کہ سلمان خان پہلے شادی کریں۔

انہوں نے کہا کہ سلمان خان شادی کریں گے تو ہی میں شادی کروں گا۔ میکا کا کہنا تھاکہ میں بیچلر لائف کو انجوائے کررہا ہوں اور سب ہی کہتے ہیں کہ میں سلمان خان کے بعد سب سے زیادہ میری شادی کا انتظار ہے۔

خیال رہے کہ میکا سنگھ کا بھی سلمان خان کے قریبی دوستوں میں شمار کیا جاتا ہے۔

اس سے قبل میکا سنگھ نے اپنے ایک انٹرویو میں انکشاف کیا تھا کہ ان کے دوست سلمان خان کے ایک مذاق نے ان کی راتوں کی نیند اڑا دی تھی –

میکا سنگھ کا کہنا تھا کہ سلمان خان کی عادت ہے کہ وہ کسی بھی وقت کال کرلیتے ہیں چاہے رات کا ایک ہو یا 4، اسی طرح ایک رات سلمان خان نے کال کی جو میرے لیے کافی حیران کن بات تھی۔

بھارتی گلوکار نے بتایا تھا کہ میں ان دنوں سلمان خان کی ایک فلم کے لیے گانے ریکارڈ کرارہا تھا لہذا سلمان خان نے مجھے کال کرکے کہا کہ میکا جو گانا تم نے فلم کے لیے ریکارڈ کرایاتھا میں نے بھی وہی گانا ریکارڈ کرادیا ہے لہذا اب تیرا گانا تو گیا سلمان خان کی بات سن کر میں پریشان ہوگیا کیوںکہ سب جانتے ہیں اگر سلمان خان نے گانا ریکارڈ کرادیا تو پھر میرا گانا کوئی نہیں سنتا تھا لہذا مجھے پوری رات نیند نہیں آئی-

گلوکار کا کہنا تھا کہ اگلی صبح فوراً کمپوزر کو کال کی تو پتا چلا کہ سلمان خان نے میرے ساتھ مذاق کیا تھا، انہوں نے کوئی گانا ریکارڈ نہیں کرایا تھا۔

سلمان خان کے بعد سہیل خان بھی راکھی ساونت کی مدد کے لئے سامنے آ گئے

سلمان خان کی فلم ٹائیگر 3 میں ولن کا کردار کون سے نامور ہیرو کریں گے؟

راکھی ساونت نے سلمان خان کے ساتھ نیا رشتہ بناکر سب کو حیران کر دیا

سلمان خان کے مذاق نے میری راتوں کی نیند اڑا دی تھی میکا سنگھ

سلمان خان کی فلم کی شوٹنگ کا شیڈول کورونا وائرس کے باعث متاثر

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.