جنگی ہیلی کاپٹر کی تباہی ، آرمی چیف کے امریکہ میں داخلے پرپابندی اورپھرفضائیہ کے جنگی طیارے کی تباہی ، آج کا دن فوج پربھاری

0
29

ریاض: جنگی ہیلی کاپٹر کی تباہی ، آرمی چیف کے امریکہ میں داخلے پرپابندی اورپھرجنگی طیارے کی تباہی ، آج کا دن فوج پربھاری فضائیہ کا لڑاکا طیارہ گر کر تباہ ہو گیا۔بین الاقوامی میڈیا رپورٹس کے مطابق افواج کے ترجمان کا کہنا ہے کہ جنگی طیارہ حکومت کی سپورٹ کے لیے ہونے والے آپریشن کے دوران گر کر تباہ ہوا۔

سعودی اتحادی افواج نے تباہ ہونے والے طیارے کے پائلٹس سے متعلق فی الحال کوئی بھی تفصیل بتانے سے گریز کیا ہے۔دوسری جانب حوثی باغیوں نے طیارے کو نشانہ بنانے کا دعویٰ کرتے ہوئے کہا ہے کہ “دشمن کے لڑاکا طیارے” کو مار گرایا ہے۔

حوثی باغیوں کے ترجمان نے تحریری بیان میں دعویٰ کیا کہ الجوف صوبے میں تباہ ہونے والا طیارہ تحریک کے کارکنوں کی کارروائی میں تباہ ہوا۔ان کا کہنا تھا کہ طیارے کو میزائل سے نشانہ بنایا گیا۔

واضح رہے کہ سعودی عرب کی قیادت میں اتحادی افواج نے 2015 میں یمن کی بین الاقوامی سطح پر تسلیم شدہ حکومت کے خلاف ایرانی نواز حوثی باغیوں کے خلاف جنگ کا آغاز کیا تھا۔

یاد رہے کہ آج دمشق میں ایک جنگی ہیلی کاپٹرتباہ ہوا ہے اورادھردوسری طرف امریکہ نے سری لنکن آرمی چیف کے امریکہ میں داخلے پرپابندی عائدکردی ہے جبکہ دنیا میں جاری فوجوں کی لشکرکشی کے دوران تیسرا اہم واقعہ سعودی عرب کے جنگی جہاز کی تباہی کا ہے جسے بڑا اہم لیا جارہا ہے

Leave a reply