منال خان اور احسن محسن اکرام نئی ویڈٰیو پرسوشل میڈیا صارفین کی تنقید کی زد میں

پاکستان شوبز انڈسٹری کی معروف اداکارہ و ماڈل منال خان اور اداکار احسن محسن خان کی سوشل میڈیا پر وائرل نئی ویڈیو پر مداحوں کی جانب سے خوب تنقید کی جاری ہے۔

باغی ٹی وی : 2 سال قبل منال خان اور احسن محسن اکرام کے درمیان تعلقات کی چہ مگوئیاں شروع ہوئیں تاہم دونوں نے کبھی کھل کر ایک دوسرے سے محبت کا اظہار نہیں کیا اور دونوں ایک دوسرے کو بہترین دوست قرار دیتے آ رہے تھے اوتر آج کل دونوں قربتوں کی وجہ سے ہر زبان زد عام ہیں-

احسن محسن خان کی جانب سے اپنے انسٹا گرام اکاؤنٹ کی اسٹوری پر ایک ویڈیو اور ایک تصویر شیئر کی گئی ہے جسے دیکھنے کے بعد انٹرنیٹ صارفین کی جانب سے اس جوڑے پر خوب تنقید کی جا رہی ہے۔

سوشل میڈیا پر وائرل ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ یہ جوڑا سمندر کے کنارے قدرتی نظاروں سے محظوظ ہو رہا ہے، اس دوران منال خان شرارت کرتے ہوئے احسن محسن خان کے اوپر مٹی ڈالتی ہیں جبکہ احسن محسن خان اس منظر کی سیلفی بنا رہے ہیں۔

احسن محسن خان کی جانب سے یہ ویڈیو شیئر کرتے ہی دونوں کی مداحوں کے مداح خوب تنقید کرتے نظر آریے ہیں جبکہ احسن خان کی جانب سے ساحل سمندر پر لی گئی ایک تصویر شئیر کی گئی جس پر بھی مداح دونوں پر تنقید کرتے ہوئے جلد شادی کے مشورے دے رہے ہیں-

اس سے قبل انسٹاگرام پر احسن محسن کے ساتھ 14 فروری ویلنٹائن ڈے پر ایک تصویر شیئر کی۔ اور پوسٹ پرمبہم انداز میں محبت کی تصدیق کی تھی جس پر مداحوں کی جانب سے تصویرکی خوب تعریف کی گئی جب کہ کچھ مداحوں نے انہیں باقاعدہ مبارک باد بھی دی نہ صرف مداحوں نے ساتھی اداکاراؤں نے بھی مبارکباد دی-

دوسری جانب محسن احسن اکرام نے بھی انسٹاگرام پر منال خان کے ساتھ دو تصاویئر شیئر کیں تھیں جس کے بعد کئی افراد نے دونوں کو منگنی کی مبارکیں دینا شروع کردیں احسن محسن نے صرف محبتوں کے عالمی دن کا ذکر کیا، تاہم منال خان کی جانب سے انگوٹھی دکھائے جانے کے بعد لوگوں نے انہیں ان کی منگنی پر مبارک باد دینا شروع کردی۔

واضح رہے کہ معروف اداکارہ منال خان نے اپنی شادی کے حوالے سے بات کرتے ہوئے ایک انٹرویو کے دوران کہا تھا کہ جب انہیں اپنے بہنوئی، اداکار منیب بٹ جیسا اچھا لڑکا ملے گا تو وہ تین چار سال بعد شادی کرلیں گی۔

منال خان کی احسن محسن سے مبہم انداز میں محبت کی تصدیق

احسن محسن اکرام اور منال خان نے محبتوں کے عالمی دن پر منگنی کر لی؟

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.