fbpx

مینار پاکستان،ختم نبوت کانفرنس میں افغان طالبان کے حق میں نعرے

مینار پاکستان،ختم نبوت کانفرنس میں افغان طالبان کے حق میں نعرے

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق یوم ختم نبوت کے موقع پر لاہور کے گریٹر اقبال پارک میں ختم نبوت کانفرنس کا انعقاد کیا گیا

تمام مذہبی جماعتوں کی طرف سے گریٹر اقبال پارک لاہور میں تحفظ ختم نبوت کانفرنس منعقد ہوئی۔ اس کانفرنس میں مولانا مفتی محمد حسن ،مولانا محمد ناصر الدین۔خواجہ عزیز احمد۔صاحبزادہ مولانا امجد خان۔ مولانا اللہ وسایا . علامہ ابتسام الٰہی ظہیر، مولانا ثناء اللہ۔. مولانا ضیاء اللہ شاہ بخاری ،. مولانا شاہد عمران عارفی۔ لیاقت بلوچ اوردیگر نے شرکت کی اور خطاب کیا،

گریٹر اقبال پارک لاہور کے گراؤنڈ میں ایک بہت بڑا ہجوم موجود تھا تاکہ وہ لوگ ختم نبوت کے تحفظ کے لیے اپنی موجودگی ظاہر کریں۔ تمام رہنماؤں نے وعدہ کیا کہ ہم ختم نبوت کی حفاظت کے لیے تیار ہیں۔ مقررین نے گریٹر اقبال پارک میں موجود کانفرنس کے شرکاء سے یہ بھی پوچھا کہ وہ اس کے لیے تیار ہیں یا نہیں؟ تمام لوگوں نے یہ وعدہ بھی کیا کہ وہ اپنی زندگی ، پیسہ اور وقت اس مقدس مقصد کے لیے پیش کریں گے۔

باغی ٹی وی کے رپورٹر فائز چغتائی کے مطابق مینار پاکستان گراونڈمیں ہونے والی کانفرنس میں افغان طالبان کے حق میں بھی نعرے لگائے گئے ،مینار پاکستان گراؤنڈ میں ختم نبوت کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے علامہ ابتسام الہی ظہیر نے مرزا مسرور کو ایک مرتبہ پھر مباہلے کا چیلنج دے دیا

عالمی مجلس تحفظ ختم نبوت کے زیراہتما م مینار پاکستان کے مقام پر ہونے والی تحفظ ختم نبوت کانفرنس میں منظور کی گئی قراردادوں میں کہا گیا ہے کہ شمع رسالت کے پروانوں کا عظیم الشان اجتماع حکومت پاکستان سے مطالبہ کرتا ہے کہ یہ ملک مسلمانوں کا ہے اس میں کلیدی عہدوں پر فائز قادیانیوں کو فی الفور ہٹایا جائے حکومت پاکستان یورپی یونین کے مطالبات پر مبنی قرارداد جس میں تحفظ ناموس رسالت کے قوانین اور ختم نبوت کے متعلق آئینی ترامیم ختم کر نے کا ذکر ہے کو فی الفور مسترد کرے۔ اجتماع گھریلو تشدد کے روک تھام کے نام سے قانون کو خاندانی نظام کو تباہ کر نے کی کوشش قرار دیتا ہے اور مطالبہ کرتا ہے اس قانون کو فی الفور ختم کیا جا ئے۔ اڈہ کرائون چوک کا نام ختم نبوت چوک رکھا جائے۔ حکومت 7 ستمبر کو یوم تحفظ ختم نبوت کے طور پر منائے جا نے کا اعلان کرے۔

لاہور سمیت مختلف علاقوں میں تشدد،بلاول بھی میدان میں‌ آ گئے

کالعدم مذہبی جماعت اور حکومت میں مذاکرات کامیاب،کیا ہوئے فیصلے؟

فرانسیسی سفیر کی ملک بدری کیلئے قرارداد ہو گی اسمبلی میں پیش

فرانسسیسی سفیر کی ملک بدری کی قرارداد ،بڑی سیاسی جماعت کا اجلاس میں شرکت نہ کرنیکا فیصلہ

تحریک لبیک کے سربراہ حافظ سعد رضوی رہا؟

کس کس کو رہا کیا جا رہا ہے؟ شیخ رشید کا کالعدم مذہبی جماعت بارے بڑا اعلان

کالعدم جماعت سے پابندی کیسے ختم ہو سکتی ہے؟ شیخ رشید نے بتا دیا

کالعدم تحریک لبیک نے پابندی کیخلاف ایسا کام کر دیا کہ حکومت کو بھی اجلاس بلانا پڑ گیا

کالعدم تحریک لبیک کی درخواست، وزارت داخلہ میں اجلاس

کالعدم جماعت کی بھی لیگل ٹیم ہو سکتی ہے؟ سعد رضوی سے ملاقات نہ کروانے کی درخواست پرعدالت کے ریمارکس

سعد رضوی کی رہائی کی درخواست، عدالت نے فیصلہ سنا دیا

کانفرنس کے موقع پر لاہور پولیس کی طرف سے سیکورٹی انتظامات کئے گئے تھے،سی سی پی او لاہور نے انتظامات کا جائزہ لینے کے لیے مینار پاکستان کا دورہ کیا۔ اس موقع پر ڈی آئی جی آپریشنز سہیل چوہدری ، ایس ایس پی آپریشنز وقار انور بھی موجود تھے۔ ایس ایس پی آپریشنز نے سی سی پی او لاہور کو سیکیورٹی انتظامات پر بریفنگ دی۔ ڈویژنل ایس پی کی سربراہی میں 03 ایس ڈی پی او تعینات تھے، 12 ایس ایچ او ، 45 سپرنٹنڈنٹ اور 522 اہلکار تعینات تھے – چھتوں اور اونچی جگہوں پر فول پروف سیکورٹی کے لیے سنائپر بھی تعینات کیے گئے تھے۔ ایلیٹ فورس ، ڈولفن اور پیرو گاڑیاں مینار پاکستان کے ارد گرد بھری ہوئی ہیں۔ کانفرنس کے لیے انٹری پوائنٹس کی الاٹمنٹ ، کسی کو چیک کیے بغیر داخل ہونے کی اجازت نہیں تھی،.غلام محمود ڈوگر نے بتایا کہ مینار پاکستان کے اطراف میں سرچ اور جھاڑو آپریشن بھی کیا گیا۔

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!