fbpx

میانمار کی عدالت نے جاپانی فلم ساز کو 10 سال قید کی سزا سنادی

میانمار کی عدالت نے جاپانی فلم ساز کو 10 سال قید کی سزا سنادی۔

باغی ٹی وی : ” روئٹرز” کے مطابق جاپانی وزارت خارجہ کے ایک اہلکار نے جمعرات کو بتایا کہ فوج کے زیر اقتدار میانمار کی ایک عدالت نے ایک جاپانی دستاویزی فلم ساز کو بغاوت اور مواصلاتی قوانین کی خلاف ورزی کرنے پر 10 سال قید کی سزا سنائی ہے۔

ارب پتی تاجر مکیش امبانی اور ان کی اہلیہ کو قتل کی دھمکیاں

26 سالہ تورو کوبوتا کو جولائی میں میانمار کے مرکزی شہر ینگون میں ایک احتجاج کے دوران گرفتار کیا گیا تھا۔ اس وقت، یہ بتایا گیا تھا کہ اسے امیگریشن قانون کو توڑنے اور حکمران فوج کے خلاف اختلاف کی حوصلہ افزائی کرنے کے الزامات کا سامنا کرنا پڑا۔

وزارت کے اہلکار نے فلمساز کے وکیل کا حوالہ دیتے ہوئے کہا کہ کوبوٹا کو بدھ کو بغاوت کے جرم میں تین سال اور ٹیلی کمیونیکیشن کے قانون کی خلاف ورزی کرنے پر سات سال قید کی سزا سنائی گئی۔

تاہم، میانمار میں میڈیا نے جیو نتا کی کمیونیکیشن ٹیم کا حوالہ دیتے ہوئے رپورٹ کیا کہ اسے سزائیں بیک وقت سنائی جائیں گی۔

جاپانی وزارت خارجہ نے شہری کی سزا کی تصدیق کرتے ہوئے کہا کہ 26 سالہ نوجوان فلم ساز کو اکسانے کے جرم میں تین سال اور ٹیلی کمیونیکیشن کے قانون کی خلاف ورزی کرنے پر 7 سال قید کی سزا سنائی گئی ہے۔

جاپانی وزارت کے اہلکار نے بتایا کہ امیگریشن کنٹرول قانون کی اس کی مبینہ خلاف ورزی پر عدالت کی سماعت 12 اکتوبر کو ہونی تھی ہم میانمار کے حکام سے مسٹر کبوٹا کی جلد رہائی کے لیے کہہ رہے ہیں، اور ہم ایسا کرتے رہنے کا ارادہ رکھتے ہیں۔

نیپال کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان جنسی زیادتی کیس میں گرفتار

میانمار کے فوجی ترجمان کو تبصرہ کرنے کی کال کا جواب نہیں دیا گیا جیو نتا کا کہنا ہے کہ میانمار کی عدالتیں آزاد ہیں اور گرفتار کیے گئے افراد کو مناسب کارروائی کی جا رہی ہے۔

میانمار گزشتہ سال فوج کی جانب سے منتخب حکومت کا تختہ الٹنے کے بعد سے تشدد کی لپیٹ میں ہے۔ جیو نتا نے اختلاف رائے کو ہوا دینے کی کوشش کرتے ہوئے سیاست دانوں، بیوروکریٹس، طلباء، صحافیوں اور غیر ملکیوں سمیت ہزاروں افراد کو گرفتار کیا ہے۔

ایک جاپانی فری لانس صحافی کو پچھلے سال گرفتار کیا گیا تھا اور اس پر بغاوت مخالف مظاہروں کی کوریج میں جھوٹی خبریں پھیلانے کا الزام تھا۔ بعد میں اسے جنتا کے ساتھ یہ کہتے ہوئے رہا کیا گیا کہ ان کی رہائی دونوں ممالک کے قریبی تعلقات کو تسلیم کرتے ہوئے تھی۔

تھائی لینڈ کے چائلڈ کئیر سینٹر میں فائرنگ،بچوں سمیت31 افراد ہلاک