جدید ترین جہاز ‘بحر مساح’ تلاش کرےگااب خزانے

0
25

کراچی : پاکستان نے چین کے تعاون سے ایک ایسا بحری جہاز تیار کیا ہے جو بحری سرحدوں کی حفاظت کے ساتھ ساتھ سمندر کی تہوں سے خزانے بھی تلاش کرے گا، اطلاعات کے مطابق پاک بحریہ کے لیے چین میں تیار کردہ جدید ترین سروے جہاز ‘بحر مساح’ کو بحری بیڑے میں شامل کرلیا گیا۔’بحر مساح ‘کی پاک بحریہ کے بیڑے میں شمولیت کی تقریب کراچی میں ہوئی۔

سابق وزیراعظم کورات کے اندھیرے میں اڈیالہ جیل سے کیوں نکال لیاگیا؟اہم خبرآگئی

ذرائع کے مطابق چیف آف نیول اسٹاف ایڈمرل ظفر محمود عباسی کا کہنا تھاکہ جہاز کی ملکی بحری بیڑے میں شمولیت سمندری تحقیق اور محفوظ جہاز رانی کی صلاحیتوں میں اضافے کی طرف ایک اہم قدم ہے۔

کرتارپور میں تربیتی کیمپ ، بھارت پھرشرارت پراترآیا،عمران خان کی سفارتی وارکامیاب

ایڈمرل ظفر محمود عباسی کا کہنا تھا کہ سروے کے جدید آلات سے لیس یہ تحقیقی جہاز ملکی سمندری حدود میں قدرتی ذخائر کی تلاش میں اہم کردار ادا کرے گا۔سربراہ پاک بحریہ کا کہنا تھا کہ اس سروے شپ کی بدولت پاکستان دوست ممالک کو ہائیڈروگرافی کے میدان میں معاونت فراہم کر سکے گا۔

مولانا اے پی سی کا حال دیکھ کر ہکے بکے رہ گئے،9 میں سے 5 ساتھی غائب

نیول چیف نے منصوبے کی بروقت تکمیل اور معیاری کام پر داجن شپ یارڈ چین کے عملے کو سراہتے ہوئے کہا کہ سول اور دفاعی شعبہ جات میں باہمی تعاون پاکستان اور چین کے مابین بہترین تعلقات کا عکاس ہے۔ چیف آف نیول اسٹاف نے کشمیریوں پر بھارتی ریاستی جبر کی مذمت کرتے ہوئے آخری سانس تک کشمیریوں کا ساتھ دینے کے عزم کا بھی اعادہ کیا۔

Leave a reply