fbpx

محمد بن سلمان نے ایران سے اچھی امیدیں لگا لیں ، دنیا حیران

محمد بن سلمان نے ایران سے اچھی امیدیں لگا لیں ، دنیا حیران

باغی ٹی وی ؛ سعودی عرب کے ولی عہد شہزادے محمد بنن سلمان نے ایران کے بارے میں مفاہمت کا اظہار کرتے ہوئے کہا ہے کہ بغداد میں حریفوں کے درمیان حالیہ خفیہ مذاکرات میں "اچھے” تعلقات کی کوشش کی گئی ہے۔

دونوں ممالک ، علاقائی تسلط کے حصول کے لئے شدید مخاصمت کا شکار ہیں ، سنہ 2016 میں سعودی عرب کے شیعہ عالم دین کی ہلاکت کے بعد ایران میں سعودی سفارتی مشن کے دفتر پر حملہ کیا گیا تھا جس کے بعد دونوں ممالک کے درمیان تعلقات منقطع کر لیے گئے تھے . ۔اقوام متحدہ نے سعودی عرب پر حملے روکنے کے لئے حوثیوں کی پیش کش کا خیرمقدم کیا
سعودی ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان (ایم بی ایس) نے منگل کے روز مشرق وسطی کے نشریاتی مرکز کے ساتھ نشر ہونے والے ٹیلی ویژن انٹرویو میں کہا ، ایران ایک ہمسایہ ملک ہے ، اور ہم سب کی خواہش ہے کہ ایران کے ساتھ ایک اچھے اور خصوصی تعلقات ہوں۔

"ہم نہیں چاہتے کہ ایران کی صورتحال مشکل ہو۔ اس کے برعکس ہم چاہتے ہیں کہ ایران ترقی کرے… اور خطے اور دنیا کو خوشحالی کی طرف راغب کرے۔

محمد بن سلمان نے مزید کہا کہ ریاض تہران کے "منفی رویے” کے حل تلاش کرنے کے لئے علاقائی اور عالمی شراکت داروں کے ساتھ مل کر کام کر رہا ہے ، جس میں تہران کے جوہری اور پروگراموں اور مشرق وسطی کے آس پاس کے پراکسیوں کے لئے حمایت کا ذکر ہے۔

شہزادہ محمد نے 90 منٹ تک جاری انٹرویو کے دوران کہا ، ہمیں امید ہے کہ ہم ان پر قابو پائیں گے اور ایران کے ساتھ ایک اچھے اور مثبت تعلقات استوار کریں گے جس سے سب کو فائدہ ہوگا۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.