fbpx

نینسی پلوسی کی تائیوان آمد پر20سےزائد چینی لڑاکےطیارے تائیوان کی حدود میں داخل ہوگئے

تائیوان:تائیوانی حکام کا کہنا ہے کہ امریکی ایوان کی اسپیکر نینسی پیلوسی کے دورہ تائیوان کیساتھ ہی 20 سے زائد چینی لڑاکا طیارے تائیوان اور چین کی مشترکہ فضائی حدود میں داخل ہوئے۔

دوسری جانب واشنگٹن سے امریکی حکام کا کہنا ہے امریکی اسپیکر کے متنازع دورے کے باعث کئی امریکی جنگی بحری جہاز تائیوان کے قریبی پانیوں میں گشت کر رہے ہیں۔

دریں اثنا ماسکو سے روسی وزارت خارجہ کے مطابق چین کو اپنی علاقائی خود مختاری کے تحفظ کے لیے اقدامات کا مکمل حق حاصل ہے۔روسی وزارتِ خارجہ کا کہنا ہے کہ امریکی اسپیکر نینسی پیلوسی کا دورۂ تائیوان واضح اشتعال انگیزی ہے۔

ایران کیخلاف غیر قانونی پابندیاں:چین نےامریکہ سے بڑامطالبہ کردیا ،اطلاعات کے مطابق چین نے ایران کےخلاف امریکی رویے کا نوٹس لے لیا ہے اور اسی سلسلے میں آج چینی محکمۂ خارجہ کے ایک عہدیدار نے کہا ہے کہ امریکہ کو ایران کیخلاف عائد کی گئی غیر قانونی پابندیوں کو مکمل طور پر اٹھانا ہوگا۔

رپورٹ کے مطابق چینی محکمہ خارجہ کے ادارے برائے ہتیھاروں کے کںٹرول کے سی ای او کے عہدیدار فو کنگ نے گزشتہ شب اقوام متحدہ میں جوہری ہتیھاروں کے عدم پھیلاؤ کے معاہدے (این پی ٹی) پر نظر ثانی کرنے سے متعلق منعقدہ دسویں کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے اس بات پر زور دیا کہ ہمیں جوہری ہتیھاروں کے عدم پھیلاؤ کے چیلنجز کے حل کیلئے سیاسی طریقیہ کار اپنانے کی ضرورت ہے۔

دنیا کی ایران پر زیادہ سے زیادہ دباؤ ڈالنے کی پالیسی ناکام ہو گئی: یورپی یونین

فو کنگ نے مزید کہا کہ تمام فریقین کو مذاکرات اور سفارتکاری سے جوہری معاہدے کی بحالی پر ذمہ داری سے کام اور انہیں پابندیاں لگانے اور دھمکی دینے کے ذریعے دباؤ ڈالنے سے گریز کرنا ہوگا۔

سیلاب ریلوے ٹریک بہا لے گیا، پاک ایران ٹرین سروس معطل

چینی محکمۂ خارجہ کے عہدیدار نے کہا کہ امریکہ کو ایران کیخلاف عائد کی گئی غیر قانونی پابندیوں کو مکمل طور پر اٹھانا ہوگا۔ ان کا کہنا تھا کہ امریکہ کو پورپ سے اپنے تمام جوہری ہتیھار نکال کرکے انہیں دنیا کے دیگر جگہوں پر منتقل کرنے کا سلسلہ بھی بند کرنا ہوگا۔

انہوں نے اس عزم کا اعادہ کیا کہ ان کا ملک، جوہری ہتیھاروں کے عدم پھیلاؤ کے معاہدے کی تقویت پر تمام ممالک سے تعاون پر تیار ہے اور کسی بھی صورتحال میں وہ جوہری ہتیھاروں کا استعمال کرنے میں پہل نہیں کرے گا۔

چین کے صدر سے ایرانی صدر کی ٹیلیفونک گفتگو،باہمی اورعالمی معاملات پرگفتگو،مشاورت

چینی محکمۂ خارجہ کے عہدیدار نے مزید کہا کہ چین، اپنی قومی سلامتی کے تحفظ کیلئے اپنے جوہری ہتھیاروں کو کم سے کم سطح پر لائے گا اور جوہری ہتھیاروں کی تعداد اور صلاحیت کے لحاظ سے دوسرے ممالک کا مقابلہ نہیں کرے گا۔