fbpx

موٹرسائیکل کی قیمتوں میں بھی اضافہ،

موٹر سائیکل کی قیمتوں میں بھی اضافہ۔

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق ایک اہم خبر سے آگاہ کیا جاتا ہے کہ پاکستان میں سب سے زیادہ جو سواری عوام استعمال کرتی ہے۔ اس میں سب سے زیادہ شمار موٹر سائیکل کا ہوتا ہے۔ اور ہر انسان کو آج کل اس کی ضرورت در پیش ہے۔ آج کل تو پاکستان میں لڑکیاں بھی کثیر تعداد میں موٹر سائیکل چلاتی ہیں۔ لیکن موٹر سائیکل کی قیمتوں میں مزید اضافہ کیا جا چکا ہے۔

مزید تفصیلات سے آگاہ کرتے ہوئے بتایا جاتا ہے کہ جہاں ہر چیز کی قیمت میں اضافہ ہوتا جا رہا ہے۔ وہاں اب موٹر سائیکل کی قیمت میں بھی اضافہ ہو چکا ہے۔ تقریباً موٹر سائیکل کی قیمتوں میں دو سے تین ہزار روپے کا اضافہ کیا جا چکا ہے۔

مزید برآں یہ کہ تفصیلات سے پتا چلتا ہے کہ 70 سی سی اور 100 سی سی بایئکس کی قیمتوں میں 2ہزار کا اضافہ کیا گیا ہے ،125 سی سی بایئکس کی قیمتیں 3 ہزار تک بڑھائی گی ہیں۔اس حوالے سے کمپنیز نے کہا ہے کہ بائیکس کی قیمتوں میں اضافہ اس لئے ہوا ہے کیونکہ جہاں ڈالر ،پیٹرول،خام مال ،سٹیل ،کروم،سلور ،دیگر اشیا کی قیمتیں بڑھیں،یہ اشیا مہنگی ہونے کے باعث موٹر سائیکل کی قیمتوں میں بھی اضافہ کرنا پڑا۔اس حوالے سے ,کمپنیز نے ڈیلرز کو قیمتوں میں اضافے کے سرکلر جاری کردئیے۔ اور اس کا باقاعدہ اضافہ یکم جولائی سے ہو گا۔