مفتی عبدالقوی کا ’میرے پاس تم ہو‘کے کرداردانش کی موت پرفاتحہ خوانی اوربھرپورٹرول

ملتان :مفتی عبدالقوی کا ’میرے پاس تم ہو‘کے کرداردانش کی موت پرفاتحہ خوانی اوربھرپورٹرول نے سب کو حیران کردیا ،معروف ڈرامہ سیریل ’میرے پاس تم ہو‘ کی آخری قسط نے بہت سے مداحوں کوحیرت میں متبلا کر دیا تو وہیں سوشل میڈیا پر بھی اس ڈرامے کے ’پلاٹ ٹوئسٹ‘ پر صارفین مسلسل تبصروں میں مصروف نظر آئے۔

ڈرامے کا اختتام ہوتے ہی سوشل میڈیا ٹرولز متحرک ہوگئے اور طرح طرح کے مزاحیہ پوسٹس اور تبصروں نے بھی خوب رونق لگائی۔اس موقع پر معروف مذہبی اسکالر مفتی عبدالقوی بھی میدان میں آئے اور ’میرے پاس تم ہو‘ کے کردار دانش کی ڈرامے میں موت پر ٹرولنگ میں پیش پیش رہے۔

 

ڈرامے میں دانش کی موت کا سین آن ائیر ہوا تو مفتی قوی نے سوشل میڈیا پر لوگوں کے دانش کیلئے حقیقی جذبات کو دیکھتے ہوئے اپنا موبائل فون اٹھا لیا اور دانش کے ایصال ثواب اور مغفرت کیلئے خوب دعائیں مانگیں اور ساتھ ہی دانش سے بے وفائی کرنے والی مہوش کیلئے صبرواستقامت کی بھی دعا کی۔

اس موقع پر مفتی قوی کے ساتھ کئی لوگ موجود تھے جو اس ٹرولنگ کا حصہ بنے۔ سوشل میڈیا پر مفتی قوی کی جانب سے کیے جانے والا مذاق خوب وائرل ہورہا ہے۔یاد رہےکہ اس ڈرامے کے اختتام پرجس طرح دانش کی موت ہوئی ہے اس پرایک طوفان بپا ہے اورہرطرف سے ریمارکس جاری ہیں

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.