fbpx

معیشت مضبوط اورملازمتوں کےمواقع پیداہورہے ہیں،وزیراعظم

اسلام آباد: وزیراعظم عمران خان نے کہا ہے کہ کوروناکےباعث پیداہونے والےچیلنجوں کےباوجودکاروباری شرح میں اضافہ ہوا-

باغی ٹی وی : وزیراعظم عمران خان نے کہا ہے کہ کورونا کے باعث پیدا ہونے والےچیلنجوں کے باوجود کاروباری شرح میں اضافہ ہوا۔ گزشتہ 9 ماہ کےدوران رجسٹرڈ کاروباروں کےمنافع میں59 فیصد اضافہ ہوا، جس سے ظاہر ہوتا ہے کہ معیشت مضبوط ہورہی ہے، ملازمتوں کےمواقع پیداہورہے ہیں۔

تحریک انصاف سرخرو ہوئی،ثابت ہوگیا فارن فنڈنگ کاکوئی معاملہ نہیں،پاکستان زندہ باد:…

وزیراعظم نے کہا امید ہے کاروبار اورآجر ان فوائد میں افرادی قوت کوبھی شامل کریں گے۔

واضح رہے کہ وزیراعظم عمران خان نےہکلہ ڈی آئی خان موٹروے کا افتتاح کر دیا افتتاح کے موقع پر خطاب کرتے ہوئے کہا تھا کہ کوئی ملک اس طرح ترقی نہیں کرسکتا، طویل المدتی پلاننگ نہ ہونے سے تھوڑے سے علاقے ترقی کرتے ہیں اور زیادہ علاقے ترقی میں پیچھے رہ جاتے ہیں چین نے30سال کا پلان بنایا ہوا ہےدنیا میں سب سے تیزی سے جو ملک ترقی کررہا ہے وہ چین ہے۔

ماضی میں سڑکیں عوام کے فائدے کیلئے نہیں بلکہ پیسہ بنانے کیلئے بنائی جاتی تھیں،وزیر…

وزیراعظم عمران خان کا کہنا تھا کہ 60کی دہائی میں ملک میں بڑے بڑے منصوبے بنے ہیں، اس کے بعد پاکستان میں کبھی بڑے منصوبے نہیں بنے، اس حکومت میں سی پیک کے ایسٹرن روڈ پر سب سے زیادہ ترقی ہوئی ہے مدینہ کی ریاست دنیا کی تاریخ کا سب سے کامیاب ماڈل تھا، مدینہ کی ریاست میں ایلیٹ کلاس کونہیں عوام کو اوپر اٹھایا گیا۔ مدینہ کی ریاست میں میرٹ اور انصاف کا بول بالا تھا جب کرپشن ختم کیا جائے تو قوم کو فائدہ ہوتا ہے،پاکستان کا سب سے بڑامسئلہ کرپشن ہے 25سال سے کہہ رہا ہوں ملک کا بڑا مسئلہ کرپشن ہے،۔جب کرپشن ختم کیا جائے تو قوم کو فائدہ ہوتا ہےواضح ہو گیاماضی سڑکیں پیسے بنانے کیلئے تعمیر کی جاتی تھیں کرپشن ختم کرنے سے این ایچ اے کی آمدنی دگنی ہوگئی۔

الیکشن کمیشن کی جانب سے پی ٹی آئی کی فنڈنگ کی جانچ پڑتال کا خیرمقدم کرتا ہوں، وزیر…

انہوں نے کہا تھا کہ جتنے پیسے میں پچھلے حکام نے ایک سڑک بنائی تھی، ہم نے اتنے ہی پیسے میں دگنی سڑکیں بنادیں، آج چیزیں کتنی زیادہ مہنگی ہیں،اس کے باوجود آج 2013 کی بہ نسبت زیادہ سستی سڑکیں بن رہی ہیں، اس کا مطلب ہے کہ کسی کی جیب میں بہت زیادہ پیسہ جارہا تھا، ماضی میں عوام کو فائدہ پہنچانے کے لیے نہیں بلکہ پیسے بنانے کے لیے سڑکیں بنائی جاتی تھیں۔

اقوام متحدہ کشمیریوں کے ساتھ حق خود ارادیت کا وعدہ پورا کرے، وزیراعظم

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!