اس ملک کو صرف پاکستان پیپلزپارٹی ہی بچا سکتی ہے،بلاول

ہمارا دس نکاتی عوامی معاشی معاہدہ بےروزگاری کو کم کرےگا۔
0
119
bilawal

راولپنڈی: چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو زرداری نے کہا ہے کہ جوسمجھتے ہیں کہ وہ چوتھی بار وزیراعظم بن رہے ہیں ، سابق چیئرمین پی ٹی آئی وزیراعظم نہیں بن سکتے۔

باغی ٹی وی : راولپنڈی کے لیاقت باغ میں جلسے سے خطاب میں بلاول بھٹو زرداری نے کہا کہ ایک جماعت نے وہی پرانی سیاست اپنائی ہے، وہ سمجھتے ہیں کہ وہ شاید چوتھی بار وزیراعظم بن سکتے ہیں، یہ ان کی غلط فہمی ہے طاقت کا سر چشمہ عوام ہے، آپ نے 8 فروری کو ووٹ دینا ہے تیر کومہرلگانا ہے، وہ آپ کو تقسیم اور گمراہ کرنا چاہتے ہیں، ووٹ کے صحیح استعمال سےآپ چوتھی بار کی سازش ناکام بناسکتے ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ میں اس شہر میں موجود ہوں جہاں ذوالفقاربھٹو کوشہید کیا گیا، میں اس جگہ کھڑا ہوں جہاں بےنظیر بھٹو نے اپنی آخر سانسیں لی تھیں، میں آج یہاں موجود ہوں کیونکہ پاکستان خطرے میں ہے، اس ملک کو صرف پاکستان پیپلزپارٹی ہی بچا سکتی ہے،قائد عوام نے ہمیں روٹی کپڑا کا نعرہ دیا، ہم نے عوامی معاشی معاہدہ پیش کیا ہےہمارا دس نکاتی عوامی معاشی معاہدہ بےروزگاری کو کم کرےگا۔

جمہوریت پر چلنے سے مسائل حل ہوں گے اور بلوچستان کی بقا اسی میں ہے …

بلاول نے کہا کہ ایک بار پھر یہ دھرتی مجھے اور آپ کو پکار رہی ہے، ہماری جماعت سب کو ساتھ لے کر چل سکتی ہے، پیپلزپارٹی نفرت اور تقسیم کی سیاست کو ہمیشہ کےلیےختم کرنا چاہتی ہے، پاکستان میں کوئی اچھے یا بُرے طالبان نہیں ہوں گے، اگرکوئی ملک کےخلاف ہتھیار اٹھائے گا تو منہ توڑ جواب دیں گے۔

الیکشن کمیشن سے مطالبہ کرتے ہیں کہ ہمارے راستے میں رکاوٹیں نہ ڈالی جائیں،بیر سٹر …

دوسری جانب آصفہ بھٹو کا کراچی میں انتخابی مہم کے دوران خطاب میں کہنا تھا کہ پیپلز پارٹی اقتدار میں آ کر غربت کا خاتمہ کرے گی، خواتین اور نوجوانوں کو روزگار اور کاروبار کے مواقع فراہم کریں گے،بے نظیر بھٹو مزدوروں اور طلبہ کی آواز تھیں، میں اور بلاول عوام کی آواز بنیں گے، 8 فروری کو عوام اور پیپلز پارٹی کی جیت ہو گی۔

ہمارے راستے میں رکاوٹیں نہ ڈالی جائیں،بیر سٹر …

Leave a reply