ملک بھر میں پہلی بار مسلسل دوعیدوں پر فلموں کی ریلیز منسوخ

ملک بھر میں آج عید الاضحیٰ مذہبی عقیدت و احترام ور کورونا سے بچاؤ کی سخت احتیاطی تدابیر کے ساتھ منائی جا رہی ہے سنت ابراہیمی کی پیروی کرتے ہوئے الله کی راہ میں جانوروں کی قربانی بھی کی جارہی ہے۔

باغی ٹی وی : یہ پہلا موقع ہے کہ ملک میں کسی بیماری کے باعث مسلسل دوسری عید بھی سادگی سے منائی جا رہی ہے اس سے قبل رواں برس مئی میں ہونے والی عید الفطر بھی سادگی سے منائی گئی تھی۔

چین کے شہر ووہان سے پھیلی عالمی وبا کورونا وائرس کی وجہ سے رواں مارچ سے نئی فلموں کی پروڈکشن ملتوی کر دی گئی تھی اور پہلے سے تیار شدہ فلموں کی ریلیز روکنے کے ساتھ ہی سینما ہاؤس اور تھیٹر بھی بند کر دیئے گئے تھے اور ان پر پابندی تاھال جاری ہے

عید الفطر کی طرح اب عید الاضحیٰ کے موقع پر بھی سینما ہالز کو احتیاطی تدابیر کے تحت بند رکھا گیا ہے اور کسی نئی فلم کو ریلیز بھی نہیں کیا گیا۔

جبکہ ملک میں پہلی بار ہے کہ کسی بیماری کے باعث مسلسل 5 ماہ سے سینما ہالز بند ہیں اور انہیں عید کی خوشیوں کے مواقع پر بھی نہیں کھولا گیا۔

واضح رہے کہ ملک میں رواں برس مارچ میں اس وقت سینما ہالز اور تفریحی مقامات بند کردیے گئے تھے جب کورونا کے کیسز تیزی سے سامنے آ رہے تھے۔

پاکستان میں کورونا سے متاثر مجموعی کیسز کی تعداد 2 لاکھ 78 ہزار 3 سو پانچ ہو گئی ہے جبکہ کورونا سے صحتیاب ہونے والوں کی تعداد 2 لاکھ 47 ہزار 1 سو 77 ہو گئی ہے اور اس موذی مرض سے پانچ ہزار نو سو اکیاون لوگ جاں بحق ہو گئے ہیں-

شوبز ستاروں کی جانب سے عید کے پرمسرت موقع پر مداحوں کے لئے پیغام

بھارتی شوبز ستاروں کی جانب سے اہل اسلام کو عید کی مبارکباد

پاکستانی شوبز ستاروں کی جانب سے اہل اسلام کو عید الاضحیٰ کی مبارکباد

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.