fbpx

بچوں کے گینگ ریپ میں گرفتار ملزم کی عدالت سے فرار ہونے کی کوشش

بچوں کے گینگ ریپ میں گرفتار ملزم کی عدالت سے فرار ہونے کی کوشش

ترجمان اسلام آباد کیپٹل پولیس کا کہنا ہے کہ بچوں کے گینگ ریپ میں گرفتار ملزم کی عدالت سے فرار ہونے کی کوشش کی ہے ۔ جبکہ ملزم کو ضمانت خارج ہونے پر ساتھیوں نے فرار کروانے کی کوشش کی تھی۔ ترجمان اسلام آباد پولیس نے کہا کہ پولیس کی سخت سکیورٹی کی بدولت ملزم کو فرار نہ ہونے دیا گیا۔ اور ان کی فرار ہونے کی کوشش کو ناکام بنا دیا گیا جبکہ ملزم کو فرار کروانے کے الزام میں مدد کرنے والے دو ملزمان حمزہ نور اور تحسین ظہور کو بھی گرفتار کرلیا گیا ہے۔

ترجمان اسلام آباد پولیس نے مزید کہا کہ ملزم عمیر شبیر کے خلاف تھانہ سیکرٹریٹ میں مقدمہ نمبر 504/22 درج ہے۔ اور ملزم بچوں کو ورغلا کر ان کے ساتھ گینگ ریپ کرتے تھے۔ ملزمان کو تھانہ مارگلہ منتقل کردیا گیا ہے اور ان کے خلاف مزید قانونی کارروائی جاری ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ آئی جی اسلام آباد ڈاکٹر اکبر ناصر خاں کی بہترین ڈیوٹی دینے والے اہلکاروں کو شاباش اور ان کی اس کاوش کو سراہا ہے۔

تاہم اس کاروائی پر اسلام آباد پولیس کو سراہا جارہا ہے اور ایک صارف نے کہا کہ شاباش اسلام آباد پولیس ہمیں آپ پر فخر ہے جبکہ باقی ماندہ ملزمان کے اوپر بھی سخت سے سخت دفعات لگا دئیے جائیں تاکہ اوروں کیلئے عبرت بن جائے ۔

دوسری جانب اسلام آباد پولس نے ایک پریس ریلیز میں بتایا کہ زیر تعمیر آئی جے پی روڈ کو موٹروے طرز پر دونوں اطراف سے محفوظ بنانے کی تیاریاں کی جارہی ہیں جبکہ زیر تعمیر آئی جے پی روڈ کے اردگرد آہنی باڑ لگائی جائے گی۔ اور باڑ لگانے سے غیر مجاز گاڑیاں اور موٹرسائیکل آئی جے پی روڈ پر داخل نہیں ہو سکیں گی۔ترجمان پولیس نے مزید کہا کہ چوراہے اور رستے ملانے والی سڑکیں کھلی رہیں گی۔ اور اس اقدام سے حادثات میں کمی واقع ہوگی۔ جبکہ اس امر سے جڑواں شہروں کے درمیان جرائم اور دہشت گردی جیسے واقعات میں کمی آئے گی۔

کرونا لاک ڈاؤن، شادی کی خواہش رہی ادھوری، پولیس نے دولہا کو جیل پہنچا دیا

کرونا لاک ڈاؤن، گھر میں فاقے، ماں نے 5 بچوں کو تالاب میں پھینک دیا،سب کی ہوئی موت

کرونا میں مرد کو ہمبستری سے روکنا گناہ یا ثواب

لاک ڈاؤن ختم کیا جائے، شوہر کے دن رات ہمبستری سے تنگ خاتون کا مطالبہ

لاک ڈاؤن، فاقوں سے تنگ بھارتی شہریوں نے ترنگے کو پاؤں تلے روند ڈالا

کرونا مریض اہم، شادی پھر بھی ہو سکتی ہے، خاتون ڈاکٹر شادی چھوڑ کر ہسپتال پہنچ گئی

ماں بیٹی سے زیادتی کیس میں اہم پیشرفت سامنے آ گئی