fbpx

اردو اور پشتو فلموں کے ہدایت کار ممتاز علی خان انتقال کر گئے

پاکستان شوبز انڈسٹری کے نامور ہدایت کار ممتاز علی خان انتقال کر گئے۔

باغی ٹی وی : اردو اور پشتو فلموں کے نامور ہدایتکار ممتاز علی خان کا انتقال آج لاہور میں دوپہر 12 بجے ہوا ممتاز علی خان گزشتہ کئی سال سے دل کے عاضے میں مبتلا تھے، کچھ روز سے ان کی طبیعت شدید ناساز تھی۔

ماہرہ خان کی نانی انتقال کر گئیں

ان کی نمازِ جنازہ لاہور میں آج بعد نمازِ عصر اقبال ٹاؤن میں ان کی رہائش گاہ کے قریب واقع مسجد میں ادا کی جائے گی جس کے بعد انہیں مقامی قبرستان میں سپردِ خاک کیا جائے گا۔

جویریہ اور انوشے عباسی کی والدہ کے انتقال پر شوبز شخصیات کا اظہار افسوس

ممتاز علی خان نے بطور ہدایت کار 30 سے زائد فلمیں بنائیں، ان کی مشہور فلم ’دلہن اِک رات کی‘ نے انہیں انڈسٹری میں پہچان دی۔

واضح رہے کہ اس سے قبل اداکارہ ماہرہ خان نے افسوسناک خبر شئیر کرتے ہوئے بتایا تھا کہ ان کی نانی رضیہ خانم 25 نومبر بروز جمعرات کو انتقال کر گئیں ہیں بتایا کہ ان کی نانی کا انتقال جمعرات کی سہ پہر ہوا، ان کے لیے ماہِ نومبر کافی مشکل رہا، کبھی بہت تکلیف دہ لیکن اکثر اوقات خوبصورت ماہرہ نے بتایا کہ ان کی نانی نے 5 سال کی عمر میں اپنی ماں کو کھو دیا تھا مگر وہ اپنی فیملی کیلئے زندہ رہیں-

علاوہ ازیں اداکارہ جویریہ اور انوشے عباسی کی والدہ کا بجھی حال ہی میں 28 نومبر کو انتقال ہو جس کی خبر اداکاراؤں نے سوشل میڈیا پر دی بتایا کہ ان کی والدہ ناہید عباسی انتقال کر گئیں والدہ کی مغفرت کے لیے دعا کی اپیل بھی کی-

فلم "کھیل کھیل میں” کی ایوان صدر میں خصوصی نمائش

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!