فتنوں کا سامنا ہوجائے تو مردانہ وار مقابلے کی صلاحیت رکھتے ہیں،مولانا فضل الرحمان

0
213
moulana

جمعیت علماء اسلام کے سربراہ مولانا فضل الرحمان نے کہا ہے کہ عید الفطر کے اس پر مسرت موقع پر تمام اہل وطن ، دیار غیر میں موجود پاکستانیوں اور تمام امت مسلمہ کو مبارکباد پیش کرتا ہوں۔

مولانا فضل الرحمان کا کہنا تھا کہ اللہ کریم بار بار ہمیں یہ خوشیاں نصیب فرمائے،میری دعا ہے کہ رمضان المبارک میں اللہ کریم نے مسلمانوں کو جن عبادات کی توفیق بخشی ،اللہ پاک اسے قبول و منظور فرمائے اور اس کی پوری پوری جزاء عطاء فرمائے۔ عید سعید کے موقع پر بھی دنیا کے مختلف مقامات پر مظلوم مسلمان مسلمان بھائی اور بہنیں بربریت کی زد میں ہیں اور تکلیف میں ہیں۔مسلمانوں کو حضور نبی کریم ﷺ نے جسد واحد قرار دیا ہے اور جسم کا کوئی حصہ تکلیف میں ہو تو پورا جسم اس تکلیف کو محسوس کرتا ہے ۔ اس وقت دنیا میں جہاں مسلمان تکلیف میں ہیں ہم ان کی تکلیف کو محسوس کرتے ہیں۔

مولانا فضل الرحمان کا مزید کہنا تھا کہ خوشی کے اس موقع پر پاکستان کے عوام اور جمعیۃ علماء اسلام کے کارکنان کو خصوصی مبارکباد دیتا ہوں اور ان کو یقین دلاتا ہوں کہ جمعیۃ علماء کی قیادت حالات کی نزاکتوں کو سمجھتی ہے ،فتنوں سے پناہ مانگتے ہیں لیکن جب فتنوں کا سامنا ہوجائے تو مردانہ وار مقابلے کی صلاحیت بھی رکھتے ہیں ۔ہماری جد وجہد ابھی بھی جاری ہے اور ان شاء اللہ یہ جدوجہد کامیاب ہوگی اور ہم پاکستان کو ایک اسلامی فلاحی ریاست بنانے میں کامیاب ہونگے ۔خوشی کے اس موقع پر اپنے گرد وپیش ضرورتمندوں ، فقراء اور حاجتمندوں کی ضروریات کا خیال رکھیں کہ یہی ہمارے پیارے دین کی تعلیمات ہیں ۔

عید پر اپنے قومی ہیروز کے غیر متزلزل حوصلے کو یاد رکھیں،افواج پاکستان

واضح رہے کہ آج پاکستان بھر میں عید الفطر منائی جا رہی ہے،پاکستان کے تمام چھوٹے بڑے شہروں میں عید کی نماز کے اجتماعات ہوئے جس میں عوام کی بڑی تعداد شریک ہوئی، نماز عید کے اجتماعات میں ملکی سلامتی و خوشحالی کے لئے دعائیں کی گئیں،

بچ کر رہنا،لڑکی اور اشتہاریوں کی مدد سے پنجاب پولیس نے ہنی ٹریپ گینگ بنا لیا

مہنگائی،غربت،عید کے کپڑے مانگنے پر باپ نے بیٹی کی جان لے لی

پسند کی شادی کیلئے شوہر،وطن ،مذہب چھوڑنے والی سیماحیدر بھارت میں بنی تشدد کا نشانہ

پسند کی شادی، عدالت نے لڑکی کو شوہر کے ساتھ جانے کی اجازت دے دی

شادی شدہ خاتون سے معاشقہ،نوجوان کے ساتھ کی گئی بدفعلی،خاتون نے بنائی ویڈیو

بلیک میلنگ کی ملکہ حریم شاہ کا لندن میں نیا”دھندہ”فحاشی کا اڈہ،نازیبا ویڈیو

حریم شاہ مبشر لقمان کے جہاز تک کیسے پہنچی؟ حقائق مبشر لقمان سامنے لے آئے

Leave a reply