اینکر پرسن مرید عباس قتل کیس، ملزم عاطف منی لانڈرنگ میں ملوث، اہم انکشاف

اینکر پرسن مرید عباس قتل کیس میں نئے انکشافات سامنے آئے ہیں، پولیس کا کہنا ہے کہ ملزم عاطف زمان منی لانڈرنگ میں بھی ملوث ہے.

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق ایس ایس پی طارق دھاریجو کا کہنا ہے کہ ملزم عاطف زمان چند سال پہلے تک ایک ٹائر کمپنی میں ملازم تھا جو اب ٹائروں کی اسمگلنگ کے دھندے سمیت منی لانڈرنگ میں بھی ملوث ہے جس کے شواہد بھی موجود ہیں۔ ملزم عاطف نے ٹائروں کی افغانستان سے کراچی اسمگلنگ کا دھندہ شروع کیا اور اس دھندے اور منی لانڈرنگ کی وجہ سے کروڑ پتی بن گیا۔

کراچی، فائرنگ سے نجی ٹی وی کے اینکر مرید عباس جاں بحق

ایمرا کی اینکر مرید عباس کے قتل کی شدید مذمت

پولیس کے مطابق ملزم عاطف نے میڈیا کے کئی اینکرز سے دوستیاں کیں اورکام میں پیسہ لگانے کا کہا اور ناقابل یقین منافع دے کرانویسٹمنٹ میں کشش پیدا کی۔ اینکر پرسنز سمیت 80 سےزائد افراد نے ملزم عاطف کے پاس تقریباً ایک ارب روپے کی انویسٹمنٹ کی جس میں مرید عباس کی 7 کروڑ کی سرمایہ کاری ہے۔ سرمایہ کاروں نے تنگ کرنا شروع کیا تو ملزم عاطف نے انہیں اپنے دفتر بلا کر قتل کرنے کا منصوبہ بنایا۔ ملزم نے انویسمنٹ کرنے والے پانچ افراد کو ایک ہی وقت میں بلا کر قتل کرنا تھا ،

پولیس کے مطابق ملزم کے موبائل فون ریکارڈ سے اس بات کے شواہد ملے ہیں کہ ملزم کا مقصد پانچ پارٹنرز کو قتل کرنا تھا تا ہم وہ دو کے قتل کے بعد پکڑا گیا اور تین انویسٹرز بچ گئے۔

ڈی جی آئی ایس پی آر، بلاول و دیگر کی مرید عباس کے قتل کی مذمت، اہلیہ نے بھی بیان دے دیا

دوسری جانب ملزم عاطف کو نجی اسپتال میں ہوش آگیا ہے اور اس نے پولیس کو اپنے ابتدائی بیان میں لین دین کے معاملے کے تصدیق کی ہے۔ آئی جی سندھ کلیم امام کا کہنا ہے کہ مرید عباس قتل کیس کی مزید تحقیقات جاری ہیں.

واضح رہے کہ بول نیوز کے اینکر پرسن مرید عباس کو ڈیفنس میں قتل کر دیا گیا تھا.

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.