fbpx

مستقبل کا قوی خان بننا چاہتا ہوں فہد شیخ

اداکار فہد شیخ کا کہنا ہے کہ وہ مستقبل میں منفی کردار ادا کرنے کے خواہاں ہیں اور آج جوکچھ بھی ہیں اس میں فہد مصطفیٰ کا بڑا کمال ہے-

باغی ٹی وی : فہد شیخ حال ہی میں احسن خان کے شو ’ٹائم آؤٹ ود احسن‘ میں اداکارہ یشما گل کے ساتھ شریک ہوئے، جہاں انہوں نے اپنے کیریئر کے حوالے سے بات کی اور بتایا کہ وہ مستقبل میں منفی کردار ادا کرنے کے خواہاں ہیں۔

فہد شیخ نے بتایا کہ اداکاری سے قبل وہ لاہور میں کافی عرصے تک میزبانی کرتے رہے اور انہوں نے شوبز میں آنے سے قبل ہی شادی کرلی تھی۔

فہد شیخ نے بتایا کہ ان کے پسندیدہ اداکاروں میں امیتابھ بچن شامل ہیں، تاہم وہ خود قوی خان بننا چاہتے ہیں، کیوںکہ انہوں نے پاکستانی ڈراموں کے لیے بہت کچھ کیا اور وہ بھی ان کی طرح شاندار کام کرنا چاہتے ہیں۔

پسندیدہ اداکارہ کے سوال پر فہد شیخ نے کسی کا نام لینے سے گریز کیا، تاہم بعد ازاں انہوں نے اپنی ساس اداکارہ شاہدہ منی کا نام لیا اور بتایا کہ وہ ان کی پسندیدہ اداکارہ اور گلوکارہ ہیں۔

فہد شیخ نے بتایا کہ کیریئر کے آغاز میں انہیں طعنے دیے گئے کہ ان کا ’قد‘ چھوٹا ہے، ان کی ’اردو‘ اچھی نہیں، وہ ’متکبر‘ ہیں اور وہ ’اداکار‘ نہیں بن سکیں گے۔

فہد شیخ نے بتایا کہ انہوں نے اداکاری کے لیے لاہور سے کراچی منتقل ہونے کا فیصلہ کیا اور ان کی اہلیہ نے ان کا ساتھ دیا اور انہیں جب ’جلن‘ میں کام کی پیش کش ہوئی تو انہوں نے ڈرامے میں کام کی حامی بھری –

انہوں نے بتایا کہ ’جلن‘ میں کام کرنے کے بعد انہیں ایک کے بعد ایک ڈرامے میں کاسٹ کیا گیا اور ایک طرح سے ’جلن‘ میں کام کرنا ان کے لیے ’چھکا‘ ثابت ہوا۔

فہد شیخ نے کہا کہ ’جلن‘ کے پروڈیوسر فہد مصطفیٰ کی تعریف بھی کی اور کہا کہ وہ آج جو کچھ بھی ہیں یا وہ اس شو میں بیٹھے ہیں تو وہ فہد مصطفیٰ کا ہی کمال ہے فہد مصطفیٰ نے ایک طرح سے انہیں ’گود‘ لے لیا ہے اور وہ ان کے بڑے بھائیوں کی طرح ہیں۔

فہد شیخ نے کہا کہ اب تک انہوں نے ڈراموں میں قدرے اچھے کردار ادا کیے ہیں اور وہ صرف لڑکیوں سے محبت اور اظہار محبت کرتے دکھائی دیئے ہیں، تاہم اب ان کی خواہش ہے کہ انہیں منفی کردار ملیں-