fbpx

نیب لاہور کے افسران و دیگر ملازمین کی یکجہتی کشمیر ریلی

قومی احتساب بیورو کے چیئرمین جسٹس جاوید اقبال کی جاری کردہ ہدایات کی روشنی میں ڈائریکٹر جنرل نیب لاہور شہزاد سلیم کی سربراہی میں مقبوضہ کشمیر میں بھارتی ظلم و جبر کے خلاف کشمیری بھائیوں سے یک جہتی کیلئے نیب لاہور کے افسران و دیگر ملازمین کی ریلی نکالی گئ۔

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق ریلی کا مقصد جموں و کشمیر میں بھارتی مظالم کے خلاف کشمیری بھائیوں سے اظہار یکجیتی کرنا تھا۔ ریلی کا آغاز نیب لاہور آفس سے کیا گیا تاہم اس دوران کشمیری مسلمان بھائیوں پر اکھنڈ بھارت کی جانب سے ڈھائے گئے ظلم و ستم اور کشمیریوں کے جائز حقوق کو دانستہ سلب کرنے کے خلاف بھرپور نعرے لگائے گئے۔

کشمیریوں سے یکجہتی، ملک بھر میں کشمیر آور منایا گیا، پاکستانیوں نے تاریخ رقم کر دی

اس موقع پر ڈی جی نیب لاہور نے کہا کہ غاصب بھارت کی جانب سے گزشتہ 26 روز سے لگائے گئے کرفیو اور آرٹیکل 370 اور 35 اے کی کھلی خلاف ورزی کی نیب لاہور شدید مذمت کرتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ نیب اپنے کشمیری بھائیوں پر ہونیوالے ظلم کی اس گھڑی میں انکے ساتھ کھڑا ہے۔ نیب ہمیشہ ظلم کیخلاف ڈٹ جانیکو فوقیت دیتا رہا ہے اس موقع پر نیب افسران و اہلکاروں کا کشمیری بھائیوں سے ہمدردی کا جذبہ دیدنی تھا۔ ریلی کے اختتام پر کشمیری عوام کے حق میں اجتماعی دعا کا اہتمام کیا گیا جس میں رب کائنات سے کشمیریوں پر ڈھائے جانیوالے مظالم کے فوری خاتمے اور انکی آزادی کیلئے دعائیں کی گئیں۔

مودی نے آخری پتہ کھیل لیا، اب کشمیر آزاد ہو گا، پاک فوج تیار،وزیراعظم عمران خان

آخری دم تک کشمیریوں کے ساتھ کھڑ ے رہیں گے، وزیراعظم

یکجہتی کشمیر،کشمیر بنے گا پاکستان، پاکستانی قوم نے دنیا کو پیغام دے دیا