نادیہ جمیل کا سوشل میڈیا پر مداحوں کے لئے معنی خیز پیغام

بریسٹ کینسر کو شکست دینے والی پاکستان کی معروف اداکارہ و سماجی کارکن نادیہ جمیل نے اپنے سوشل میڈیا پیغام میں مداحوں کو بتایا کہ وہ دُنیا میں کس طرح تبدیلی لا سکتے ہیں۔

باغی ٹی وی :حال ہی میں بریسٹ کینسر جیسے خطرناک مرض کو بہادری سے شکست دینے والی اداکارہ و سماجی کارکن نادیہ جمیل سوشل میڈیا پر اکثر و بیشتر اپنے مسکراتی ہوئے چہرے کی تصاویر کے ساتھ مداحوں کے لیے معنی خیز اور حوصلہ افزا پیغامات جاری کرتی رہتی ہیں جن سوشل میڈیا صارفین کی جانب سے بھی کافی سراہا جاتا ہے-

اداکارہ نادیہ جمیل نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹاگرام پر اپنی ایک تصویر شئیر کی ہے جس میں اداکارہ ہمیشہ کی طرح مُسکراتی نظر آرہی ہیں۔


انسٹاگرام پر تصویر شئیر کرتے ہوئے نادیہ جمیل نے لکھا کہ دنیا میں تبدیلی لانے کے لیے اپنی مسکراہٹ کا استعمال کریں-

نادیہ جمیل نے لکھا کہ لیکن کبھی بھی دُنیا کو اس بات کی اجازت نہ دیں کہ وہ آپ کی خوبصورت مُسکراہٹ کو دُکھ میں تبدیل کریں۔

اس سے قبل نادیہ جمیل نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹاگرام پر ماضی کی ایک یادگار ویڈیو پوسٹ کی تھی جس میں وہ بچوں کےساتھ کھیل رہی تھیں بچے اداکارہ کے ساتھ کھیلتے ہوئے بہت خوش نظر آرہے تھے۔

نادیہ نے ویڈیو شئیر کرتے ہوئے کیپشن میں لکھا تھا کہ یہ بچے میرا دل ہیں میری حوصلہ افزائی ہیں اور انہی سے مجھے ہمت ملتی ہیں۔

بریسٹ کینسر جیسے موذی مرض کو بہادری اورہمت سے شکست دینے والی اداکارہ نے لکھا تھا کہ میں ہر دن ماضی کے ان خوبصورت دنوں کو یاد کرتی ہوں اور واپس ان دنوں میں جانے کی خواہش رکھتی ہوں جو میری پہچان ہیں جہاں سے میں تعلق رکھتی ہوں۔

اُنہوں نےلکھا تھا کہ یہ وہ ہیں جو مجھے ہر طرح سے قبول کرتے ہیں اگر انہیں دل سے پیار دیا جاتا ہے تو وہ بھی جواب میں دل سے محبت دیتے ہیں اور یہ ننھے بچھ اس محبت کے مستحق ہیں-


نادیہ جمیل نے لکھا تھا کہ میرا مقدر ان بچوں کے ساتھ اس کمرے میں ہے کوئی بیماری نہیں جو مجھے ان سے دور رکھ سکے-

سماجی کارکن نے بچوں کی مُسکراہٹ کو ایک بہترین علاج قرار دیتے ہوئے لکھا کہ اپنی زندگی کے مشکل ترین وقت میں ان بچوں کی خوبصورت مُسکراہٹیں میرے لیے ایک بہترین علاج ثابت ہوا ہے کوئی بھی کینسر اتنا مضبوط نہیں ہے کہ جو ان کی مسکراہٹوں میں موجود محبت کو روک سکے۔

اُنہوں نے مزید لکھا کہ ان بچوں کی وجہ سے مجھے تاریکی میں بھی روشنی ملتی ہے-

یاد رہے کہ نادیہ جمیل نے رواں سال 3 اپریل کو اپنےایک ٹوئٹ کے ذریعے اپنے مداحوں کا اِس بات سے آگاہ کیا تھا کہ اُن میں بریسٹ کینسر (چھاتی کا سرطان) کی تشخیص ہوئی ہے۔بیرون ملک علاج کروانے کے بعد نادیہ جمیل نے جولائی کے مہینے میں اس جان لیوا بیماری کو شکست دی تھی جس کی اطلاع اُنہوں نے اپنے ٹوئٹر پیغام کے ذریعے دی تھی۔

کوئی بھی کینسر اتنا مضبوط نہیں ہے کہ جوبچوں کی مسکراہٹوں میں موجود محبت کو روک سکے…

میں ایسا ملک چاہتی ہوں جس میں ہر عقیدے اور ہر صنف کا احترام کیا جائے اور ہر ایک کو انصاف ملے نادیہ جمیل

نادیہ جمیل کا حالیہ دور کے پاکستانی ڈراموں پر برہمی کا اظہار

الحمداللہ سر کے دوبارہ سےاُگنا شروع ہو گئے ہیں ادکارہ و سماجی کارکن نادیہ جمیل

مجھے خود پر فخر ہے کہ میں نے کینسر جیسے موذی مرض کا بہادری سے مقابلہ کیا نادیہ جمیل

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.