fbpx

ناصر کالونی میں پانی کا کنکشن عوام کااپنی مدد آپ کے تحت کروانے پر واٹر بُورڈ کا ردعمل

گُزشتہ شب ناصر کالونی سیکٹر 32/E میں پانی کا کنکشن عوام نے اپنی مدد آپ کے تحت کروالیا۔
ممبر قومی اسمبلی فہیم خان کا اس بارے میں وضاحتی بیان سامنے آگیا۔
وزیر اعظم عمران خان کے وفاقی ترقیاتی فنڈ سے پانی کی جو کروڑوں رُوپے کی لائن ڈالی گئی تھی۔اُس پر واٹر بُورڈ کنکشن نہیں دے رہا تھا۔عوام متعدد بار ممبر قومی اسمبلی اور واٹر بُورڈ کو درخواست دینے کے بعد مجبور تھی۔مُتعدد بار درخواستیں دینے کے باوجود واٹر بوُرڈ نے کنکشن نہیں دیا جو کے عوام سے زیادتی ہے۔ کل عوام نےاپنی مدد آپ کے تحت کنکشن کروایا اور پانی کی لائن کو کارآمد بنایا۔واٹر بُورڈ کو عوامی کنکشن دینے چاہئیے جو عوام کا بُنیادی حَق ہے۔
ایم این اےفہیم خان کا کہنا تھا کہ ہم عوام کے ساتھ ہیں اور عوام کے مسائل حَل کرنے کے لیئے کُوشاں ہیں۔عوام پر اور عوامی آواز بُلند کرنے پر پاکستان تحریک انصاف کے لوگوں پر دو مہینے پہلے بھی من گھڑت ایف آئی آر واٹر بُورڈ نے درج کروائی۔عوام کو بےیارو مددگار نہیں چُھوڑ سکتے۔
دوسری جانب ایم پی اے راجہ اظہر کا کہنا تھا کہ پانی اُنکا بُنیادی حَق ہےجو واٹر بُورڈ کو دینا چاہئیے۔ واٹر بورڈ کی ہٹ دھرمی کے باعث علاقے میں پانی نہیں دیا جارہا، علاقے میں پانی کی لائن کیلئے 6 سے 7 درخواستیں واٹر بورڈ کو دے چکے ہیں، واٹر بورڈ کے ملازم پر تشدد کا الزام بےبنیاد ہے،انھوں نےمطالبہ کیاکہ واقعے کی تحقیقات رینجرز سےکرائی جائیں، معاملے حل کرائینگے گئے، کوئی تشدد کا واقعہ نہیں ہوا،واٹر بورڈ نے خود مین لائن میں 5 سے زائد غیر قانونی پائپ لائنز لگا کر قانونی کردیا،انھوں نے مزید کہاکہ واٹر بورڈ کے خلاف تھانے جائیں تو سرکاری ملازم ہے مقدمہ درج نہیں ہو سکتا،پانی مانگنے جائیں تو فوراً بے بنیاد مقدمے درج ہوجاتے۔ جتنے مقدمے درج ہوں سامنا کریںنگے لیکن لوگوں کو اکیلا نہیں چھوڑیں گے، عوام کے درمیان رہ کر پانی کے حق کیلئے لڑیں گے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.