100 فیصد یقین ہے کہ نتائج میں کوئی تاخیر نہیں ہوگی،الیکشن کمشنر سندھ

کسی بھی پی ایس کا کوئی آر او نہیں بدلا ہے
0
132

کراچی: الیکشن کمشنر سندھ شریف اللہ کا کہنا ہے کہ کچھ تاخیر ہوجاتی ہے اکثر پولنگ سامان کی تقسیم میں ٹیکنیکل میٹریل یا اسٹاف کا کوئی مسئلہ نہیں ہے کسی بھی پی ایس کا کوئی آر او نہیں بدلا ہے، من گھڑت خبروں سے گریز کریں۔

باغی ٹی وی: صوبائی الیکشن کمشنر سندھ شریف اللہ نے ایکسپو سینٹر ڈسپیچ سینٹر کا دورہ کیا جہاں میڈیا سے گفتگو میں انہوں نے کہا کہ ایکسپو سینٹر میں پولنگ اسٹاف آیا ہوا ہے، یہاں پولیس کے اہلکار موجود ہیں، جس سینٹر سے ہم نکلیں ہیں وہاں تو تقسیم شروع ہوگئی ہے۔

صوبائی الیکشن کمشنر نے کہا کہ کچھ تاخیر ہوجاتی ہے اکثر پولنگ سامان کی تقسیم میں ٹیکنیکل میٹریل یا اسٹاف کا کوئی مسئلہ نہیں ہے، اسٹاف اور انتخابی سامان شام 4 ،5 بجے سے پہلے پولنگ اسٹیشن پہنچ جائیگا، کیمپین کا وقت ختم ہوچکا ہے آپ لوگ بھی میڈیا پر چلائیں۔

لبنان کے جج عالمی عدالت انصاف کے صدر منتخب

انہوں نے کہا کہ سیکیورٹی اداروں کو سیکورٹی کا زیادہ پتہ ہے وہ آپس میں رابطے میں ہیں، کون سے ایریا میں کیا ڈپلوئمنٹ کرنی ہے وہ بہتر جانتے ہیں ٹیکنیکل میٹریل، پولنگ سامان کی تقسیم یا اسٹاف کا کوئی مسئلہ نہیں ہے، 100 فیصد یقین ہے کہ نتائج میں کوئی تاخیر نہیں ہوگی جہاں کنیکٹیویٹی ہے وہاں صحیح وقت پر نتائج آئیں گے، پریزا ئڈنگ کو آکر میٹریل بھی دینا ہے فارم 45 بھی دینا ہے۔

چیف الیکشن کمشنر کی چاروں صوبوں میں سیکیورٹی ہائی الرٹ رکھنے کی ہدایت

لوک رحمت کالاش برادری کی تاریخ میں پہلی بار بطور آزاد امیدوار میدان …

Leave a reply