نواز شریف کے بعد آصف زرداری کا اے سی بھی بند

سابق وزیراعظم نواز شریف کا جیل میں اے سی بند ہونے کے بعد آصف زرداری کا بھی اے سی بند کر دیا گیا

نواز شریف سے جیل میں سہولیات واپس، نواز کی جیلر کی منتیں

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول زرداری نے اسلام آباد میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ وہ جیل میں آصف زرداری سے ملنے گئے تو انہوں نے اے سی بند کیا ہوا تھا .

جیل جا کر مر جاؤنگا، ویڈیو سیکنڈل کے ملزم میاں طارق کی عدالت میں فریاد

سابق صدر آصف زرداری کو نیب نے اسلام آباد ہائیکورٹ سے جعلی اکاؤنٹ کیس میں ضمانت کی درخواست مسترد ہونے کے بعد گرفتار کیا تھا، آصف زرداری نیب کے پاس جسمانی ریمانڈ پر ہیں، آج بھی عدالت نے زرداری کے جسمانی ریمانڈ میں دس روز کی توسیع کی ہے،

سہولتیں کون سی ہیں جو لے لیں گے، آصف زرداری کا شکوہ

واضح رہے کہ کوٹ لکھپت جیل میں سابق وزیراعظم نواز شریف سے اے سی اور فون کی سہولت واپس لے لی گئی، باغی ٹی وی کے ذرائع کے مطابق جیل حکام نے جب نواز شریف کا اے سی بند کیا تو نواز شریف نے جیلر سے کہا کہ ایسا نہ کرو مجھے پت ہو چاتی ہے ،گرمی کی وجہ سے مجھے الرجی ہو جائے گی، جس پر جیلر نے کہا کہ اوپر سے آرڈر آیا ہے.

ایک ایم این اے کی گرفتاری پر پوری پی ٹی آئی رو رہی ہے، بلاول

سابق وزیراعظم نواز شریف نے جیلر کی منت کرتے ہوئے کہا کہ انہیں فون پر گھر بات کرنے دی جائے جس پر جیلر نے کہا کہ اب سے سہولیات ختم ،اب عام قیدیوں کی طرح آپکو اب ٹریٹ کیا جائے گا، مقررہ وقت پر ہی ملاقات اور بات ہوگی.

مولانا کے ملین مارچ میں پیپلز پارٹی شریک ہو گی یا نہیں، زرداری نے بتا دیا

مولانا فضل الرحمان اصول کے نام پر وصول کی سیاست کرتے ہیں، فیاض الحسن چوہان

وزیراعظم عمران خان نے امریکا کے دورہ کے دوران پاکستانی کمیونٹی کے اجتماع سے خطاب کرتے ہوئے کہا تھا کہ نواز شریف اور آصف علی زرداری کے جیل خانوں سے ٹیلی ویژن اور ایئر کنڈیشنر کی سہولتیں واپس لینے کا فیصلہ کر لیا ہے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.